Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

Mazda MX-5, taka jak oczekujesz

Niski, lekki, dwumiejscowy kabriolet, z tylnym napędem i długim przodem. Mazda jest taka, jak oczekujesz – twarda, zwinna, zarzucająca tyłem na żądanie.

Czytaj więcej...

Smart Fortwo, oryginał na całego

Śpieszmy się kochać spalinowe Smarty, tak szybko odjadą – chciałoby się strawestować poetę. Smart zamierza w przyszłości produkować tylko auta elektryczne.

Czytaj więcej...

Volvo XC60, materiał na przebój

Volvo ma ostatnio szczęście do dziennikarskich konkursów na Samochód Roku. Model XC40 wygrał tego rodzaju plebiscyt w Europie, zaś XC60 na świecie.

Czytaj więcej...

Mercedes X, pikap z gwiazdą

Mercedes-Benz, znany m.in. z samochodów ciężarowych i dostawczych, poszerzył ofertę o nowy segment, pikapów. Klasa X to cudza konstrukcja,  Nissan Navara.

Czytaj więcej...

Fiat Talento, 9-miejscowy busik

Talento jest technicznym klonem doskonale znanego, francuskiego modelu Renault Trafic, tak samo jak Opel Vivaro i niedostępny u nas Nissan NV300.

Czytaj więcej...

Opel Crossland X, z francuską pomocą

Crossland X został oparty na francuskiej technice, konkretnie na Citroenie C3 Aircross, ale nie jest do niego łudząco podobny ani na zewnątrz, ani w środku.

Czytaj więcej...

Mitsubishi Outlander Calligraphy

Outlander jak Outlander, popularny SUV średniej wielkości, ale dzięki programowi personalizacji samochodu Calligraphy możesz nabyć go w bardzo eleganckiej postaci, co odczujesz przede wszystkim we wnętrzu.

Czytaj więcej...

Volvo V90, ładne i zwinne

Z ręką na sercu – dawno nie było tak atrakcyjnie wyglądającego kombiaka, nie tylko w klasie średniej wyższej, nie tylko wśród marek premium, w ogóle na polskim rynku. Sprzedawane od dwóch lat V90 chwyta za serce piękną, wysmukłą sylwetką.

Czytaj więcej...

Seat Ibiza, model skupiony na jeździe

Nowa generacja Ibizy przekonuje przede wszystkim zachowaniem na drodze. Trzycylindrowy, benzynowy silnik o mocy 95 KM też poczyna sobie śmiało, wad najłatwiej doszukasz się w nadwoziu. Tak, bez wątpienia Ibizę prowadzi się bardzo dobrze i przyjemnie.

Czytaj więcej...

Renault Twingo GT, bez obrotomierza

GT to najmocniejsza, najszybsza, najlepiej wyposażona wersja Twingo trzeciej generacji. Fabrycznie podrasowane Twingo oferuje wiele wrażeń, ale nie ma obrotomierza. Nie ma również w opcji.

Czytaj więcej...

SsangYong Rexton G4, wciąż na ramie

Trzy poprzednie Rextony były zbudowane na ramie, tak samo jest z czwartą generacją oznaczoną symbolem G4. Pod dużym, efektownym nadwoziem mamy prawdziwego twardziela.

Czytaj więcej...

Volkswagen Arteon, obiekt westchnień

Był Passat CC, ale Volkswagen poszedł za ciosem i proponuje wóz oparty na obecnym Passacie, pozycjonowany jako osobny model, Arteon. Model bardzo atrakcyjny, przyciągający spojrzenia. Najczęściej przechodnie i inni kierowcy dziwią się dwa razy.

Czytaj więcej...

Honda Civic, dynamiczny sedan

Civic dziesiątej generacji, w czterodrzwiowej wersji jest dynamiczny nie tylko z wyglądu, przede wszystkim potrafi zaskoczyć podczas jazdy, również innych kierowców. W końcu ma 182 konie. Auto nie wygląda na tak dużą moc.

Czytaj więcej...

Dacia Sandero, uczciwa propozycja

Sandero udowadnia, że samochód z założenia tani nie musi być prymitywny, czy spartańsko wyposażony. Nie jest wyrafinowany, ale pewnymi zaletami może cię miło zaskoczyć. Największe zaskoczenie to maska silnika otwierająca się – i to wysoko – przy pomocy siłownika.

Czytaj więcej...

Suzuki Baleno, nie tylko uroda

Baleno może podobać się z wielu powodów – obszerna kabina, duży bagażnik, ładna sylwetka, a w wersji Elegance bogate wyposażenie, np. aktywny tempomat. Suzuki w segmencie B oferuje dwa modele, mniejszego Swifta i większego Baleno.

Czytaj więcej...

Mercedes Vito, sprawny czterołap

Vito może występować w wielu wersjach, również jako dynamiczny, ośmioosobowy minibus, ze 190-konnym turbodieslem i stałym napędem wszystkich kół. Vito Tourer to coś pośredniego między Vito a klasą V. Wszystkie trzy wymienione auta bazują na Vito.

Czytaj więcej...

Jeep Grand Cherokee, SRT

Niesamowite auto! Jego charakter określa już silnik, o bardzo dużej pojemności 6.4, widlasta, benzynowa ósemka rozwijająca 468 koni. Huk wydechu podczas postoju na wolnych obrotach, a potem basowe dudnienie w trakcie przyspieszania pamięta się długo.

Czytaj więcej...

VW Passat GTE, hybryda z kablem

GTE w nazwie Passata oznacza hybrydę z silnikiem benzynowym i silnikiem elektrycznym oraz możliwością ładowania akumulatora trakcyjnego z gniazdka.

Czytaj więcej...

Renault Grand Scenic, w 3 rzędach

Scenic dał początek kompaktowym minvanom, choć w 1996 roku mało kto w innych koncernach wierzył w sukces takiego pomysłu. Czwarta generacja to auto funkcjonalne, jako Grand siedmiomiejscowe. 

Czytaj więcej...

Peugeot 3008, żwawy diesel

Peugeot był kiedyś drugą europejską marka, po Mercedesie, która wprowadziła do seryjnego, osobowego auta silnik wysokoprężny. W 3008 diesel może mieć 120, 150, albo 180 koni.

Czytaj więcej...

Renault Espace, nie tylko uroda

Espace w piątej generacji zmienił się z vana w crossovera, czyli w takie połączenie kilku rodzajów aut. Taka teraz moda. Najważniejsze, że jest ładny i pojemny. 

Czytaj więcej...

Renault Koleos, skrzynia nie jest zła

Initiale Paris, najbogatsza wersja Koleosa drugiej generacji występuje wyłącznie z turbodieslem 2.0 dCi 175 KM i automatyczną, pasową przekładnią X-Tronic.

Czytaj więcej...

VW Golf VII Alltrack, zamiast SUV-a

Alltrack to Golf Variant, czyli kombi, z podwyższonym zawieszeniem i napędem na wszystkie koła 4Motion. Z turbodieslem 2.0 TDI 184 KM wręcz zaskakująco szybki. Nie każdemu muszą podobać się SUV-y.

Czytaj więcej...

Citroen Jumper, zabudowa na wózek

Nowością w ofercie Citroena jest Jumper z zabudową do przewozu niepełnosprawnych przygotowaną przez Carpol. Adaptacja dotyczy furgonu bez przeszklenia o dmc 3,5 tony L3H2, albo L4H2, oba z rozstawem osi 4.035 mm. Egzemplarz testowy był krótszy, czyli L3H2.

Czytaj więcej...

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE