Dodatki
Właściwe smarowanie
W ubiegłym roku, według Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN) produkty o lepkości 10W-X wyszły na prowadzenie wśród olejów silnikowych dla pojazdów ciężarowych.
Wysokie wymagania
Hamulce muszą spełnić trzy podstawowe warunki: zmniejszyć prędkość pojazdu, zatrzymać pojazd i utrzymać go w bezruchu, ale szczególnie wysokie wymagania dotyczą segmentu ciężarowego.
Bardzo zaawansowane
13 procent wynosi udział produktów o lepkościach 0W-X i 5W-X w polskim rynku olejów silnikowych dla pojazdów ciężarowych i sprzętu pomocniczego.
Kłonicówki do wzięcia
Transport drewna i innych, długich ładunków uchodzi za trudny, a problemem bywa głównie odpowiednie zabezpieczenie.
Liczy się efekt
Na rynku olejów przekładniowych i hydraulicznych do maszyn budowlanych w bieżącym roku nie nastąpiły znaczące zmiany.
Temperatura dyktuje warunki
Transport żywności świeżej i mrożonej oraz produktów farmaceutycznych ma surowe wymagania.
Rynkowa stabilizacja
Co dziesiąta z kupionych w ubiegłym roku w Polsce nowych naczep i przyczep to wywrotka.
Pamiętajmy o nich
Zapotrzebowanie na oleje przekładniowe praktycznie nie zmieniło się w ubiegłym roku i było to związane z dobrą koniunkturą na oleje silnikowe.
Siła uniwersalności
Kluczowym walorem koparko-ładowarek jest ich uniwersalność. Wynika z połączenia mocy ładowarki kołowej i wszechstronności kompaktowej koparki w jednej dynamicznej i oszczędnej maszynie.
Bez niego nie wyruszaj
Bez ogrzewania postojowego trudno sobie wyobrazić korzystanie jesienią i zimą z ciężarówki,autobusu, pojazdu specjalnego, czy z maszyny roboczej.
Są pośrodku
Oleje silnikowe do pojazdów ciężarowych, o średnich lepkościach 10W-X, miały w zeszłym roku 42 proc. polskiego rynku.
Duży popyt
Ogumienie naczepowe powinno zapewniać długie przebiegi i zarazem niskie opory toczenia, które bezpośrednio wpływają na redukcję zużycia paliwa.
Mają 45 procent
Lata mijają, nowoczesnych ciężarówek Euro VI przybywa, tymczasem mineralne oleje silnikowe nadal są najchętniej kupowane na polskim rynku.
Rynek szczególnych wymagań
Aby wozić artykuły spożywcze, chemiczne, farmaceutyki, słowem wszystko to do czego niezbędne jest zachowanie tzw. kontrolowanej temperatury potrzeba odpowiednich środków.
Czas silosów
Pojazd silosowy to rodzaj nadwozia lub naczepy stosowany zazwyczaj do przewozu materiałów sypkich lub granulowanych.
Lekko w dół, ale ciągle w czołówce
Od kilku już lat, po naczepach kurtynowych i skrzyniowo-plandekowych, a także furgonach główną część rynku stanowią wywrotki.
Muszą zatrzymać
Do zatrzymania 40 ton, a w niektórych przewozach i większej masy, potrzeba energii, czasu i miejsca.
Utrwalona pozycja
Dla wielu przewoźników karty paliwowe stały się już stałym elementem ułatwiającym prowadzenie biznesu, również w tak trudnych i niespokojnych okresach jak obecne.
Więcej artykułów…
Strona 1 z 5