Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

BP październik

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

Właściwe smarowanie

W ubiegłym roku, według Polskiej Organizacji Przemysłu i Handlu Naftowego (POPiHN) produkty o lepkości 10W-X wyszły na prowadzenie wśród olejów silnikowych dla pojazdów ciężarowych.

Czytaj więcej...

Wysokie wymagania

Hamulce muszą spełnić trzy podstawowe warunki: zmniejszyć prędkość pojazdu, zatrzymać pojazd i utrzymać go w bezruchu, ale szczególnie wysokie wymagania dotyczą segmentu ciężarowego.

Czytaj więcej...

Bardzo zaawansowane

13 procent wynosi udział produktów o lepkościach 0W-X i 5W-X w polskim rynku olejów silnikowych dla pojazdów ciężarowych i sprzętu pomocniczego.

Czytaj więcej...

Kłonicówki do wzięcia

Transport drewna i innych, długich ładunków uchodzi za trudny, a problemem bywa głównie odpowiednie zabezpieczenie.

Czytaj więcej...

Liczy się efekt

Na rynku olejów przekładniowych i hydraulicznych do maszyn budowlanych w bieżącym roku nie nastąpiły znaczące zmiany.

Czytaj więcej...

Temperatura dyktuje warunki

Transport żywności świeżej i mrożonej oraz produktów farmaceutycznych ma surowe wymagania.

Czytaj więcej...

Rynkowa stabilizacja

Co dziesiąta z kupionych w ubiegłym roku w Polsce nowych naczep i przyczep to wywrotka.

Czytaj więcej...

Pamiętajmy o nich

Zapotrzebowanie na oleje przekładniowe praktycznie nie zmieniło się w ubiegłym roku i było to związane z dobrą koniunkturą na oleje silnikowe.

Czytaj więcej...

Siła ruchomych podłóg

Naczepy z systemem tzw. ruchomej podłogi zyskują na popularności.

Czytaj więcej...

Siła uniwersalności

Kluczowym walorem koparko-ładowarek jest ich uniwersalność. Wynika z połączenia mocy ładowarki kołowej i wszechstronności kompaktowej koparki w jednej dynamicznej i oszczędnej maszynie.

Czytaj więcej...

Bez niego nie wyruszaj

Bez ogrzewania postojowego trudno sobie wyobrazić korzystanie jesienią i zimą z ciężarówki,autobusu, pojazdu specjalnego, czy z maszyny roboczej.

Czytaj więcej...

Są pośrodku

Oleje silnikowe do pojazdów ciężarowych, o średnich lepkościach 10W-X, miały w zeszłym roku 42 proc. polskiego rynku.

Czytaj więcej...

Duży popyt

Ogumienie naczepowe powinno zapewniać długie przebiegi i zarazem niskie opory toczenia, które bezpośrednio wpływają na redukcję zużycia paliwa.

Czytaj więcej...

Mają 45 procent

Lata mijają, nowoczesnych ciężarówek Euro VI przybywa, tymczasem mineralne oleje silnikowe nadal są najchętniej kupowane na polskim rynku.

Czytaj więcej...

Rynek szczególnych wymagań

Aby wozić artykuły spożywcze, chemiczne, farmaceutyki, słowem wszystko to do czego niezbędne jest zachowanie tzw. kontrolowanej temperatury potrzeba odpowiednich środków.

Czytaj więcej...

Czas silosów

Pojazd silosowy to rodzaj nadwozia lub naczepy stosowany zazwyczaj do przewozu materiałów sypkich lub granulowanych.

Czytaj więcej...

Lekko w dół, ale ciągle w czołówce

Od kilku już lat, po naczepach kurtynowych i skrzyniowo-plandekowych, a także furgonach główną część rynku stanowią wywrotki.

Czytaj więcej...

Muszą zatrzymać

Do zatrzymania 40 ton, a w niektórych przewozach i większej masy, potrzeba energii, czasu i miejsca.

Czytaj więcej...

Utrwalona pozycja

Dla wielu przewoźników karty paliwowe stały się już stałym elementem ułatwiającym prowadzenie biznesu, również w tak trudnych i niespokojnych okresach jak obecne.

Czytaj więcej...

Postępująca specjalizacja

Stanowią niewiele ponad jedną dziesiątą naszego rynku.

Czytaj więcej...

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE