MY DEVELON, nowa cyfrowa platforma do zarządzania sprzętem budowlanym uruchomiona w kwietniu 2024 r. przez Develon zwyciężyła w kategorii Brand & Communication Design w konkursie Red Dot Design Awards 2024.
Dual Drive pozwala operatorowi na zmianę położenia maszyny, gdy jest zwrócona przodem do koparki, bez konieczności obracania fotela do pozycji skierowanej przodem do kierunku jazdy.
Nowa ładowarka gąsienicowa Cat® 973 łączy w sobie niezrównaną wszechstronność z nawet o 10% mniejszym zużyciem paliwa, większą produktywnością, ulepszoną kabiną i opcjonalną technologią Payload.
Importerem dostawczych i ciężarowych BYD (Build Your Dreams) jest firma Armatus z rodziny Inter Carsu. Dostawczak ETP 3 to najmniejszy model chińskiej marki.
W zeszłym roku firma Doosan Bobcat, we współpracy z wiodącą organizacją humanitarną People in Need, uruchomiła dotację w wysokości 800 tys. EUR jako wsparcie miejscowej gospodarki i społeczności w Turcji.
Grupa MECALAC stała się liderem i pionierem w oferowaniu kompaktowych, wydajnych i wszechstronnych maszyn, które spełniają wymagania tego wymagającego sektora.
Firma Develon, wcześniej znana jako Doosan Construction Equipment, wprowadziła na rynek nowe maszyny przeładunkowe DX230WMH-7 (24 t) oraz DX250WMH-7 (25,6 t), zgodne z normą Stage V.
Mecalac zdobył prestiżową nagrodę Red Dot Design Awards: „Best of the Best” za innowacyjność i design zorientowany na bezpieczeństwo w nowym wozidle REVOTRUCK.
Cometto od niemal pół wieku projektuje i wytwarza elektronicznie sterowane pojazdy do transportu ciężkiego. Rodzina SPMT (self-propelled electronic modular trailers) doczekała się nowej generacji.
Na targach Transport Logistic 2023 w Monachium(9 -12 maja) KRONE koncentruje się na koncepcji zrównoważonego rozwoju, a „Mission Beyond Zero” to hasło przewodnie ekspozycji.
KH-KIPPER dostarcza swoje produkty na cały świat, w tym od kilku lat również do Północno-Zachodniej Afryki, gdzie produkty made in Poland są chętnie wybierane.
Hyundai Doosan Infracore (HDI) przyspiesza prace nad silnikami wodorowymi wewnętrznego spalania (silnikami wodorowymi) po zakończeniu etapu projektowania i wprowadzeniu prototypu.
Na drodze do zrównoważonego transportu przyszłości, prototypowa ciężarówka Mercedes-Benz GenH2 Truck z powodzeniem przeszła swoje pierwsze testy wysokościowe na drogach publicznych.
Liebherr przedstawił pięcioramienny chwytak GMM 50-5 zaprojektowany dla maszyn od 35 do 55 t. Jego adresatami są m.in. dostawcy usług z sektora recyklingu.
Firma Doosan Bobcat ogłosiła trzech laureatów nagród za wyjątkowe osiągnięcia w dziedzinie sprzedaży w regionie Europy Północnozachodniej i Wschodniej.