Ostatni Star ze Starachowic
Ze Starami wykorzystującymi części MAN, kierownictwo starachowickiej fabryki i jej pracownicy wiązali duże nadzieje.
Polska, czyli centrala
LiuGong bardzo wzmacnia obecność w naszym kraju. Europejska centrala mieści się w Warszawie, a w Stalowej Woli magazyn części zamiennych i nowa linia produkcyjna.
Spory rynek małych maszyn
Pod względem rozmiarów sprzedaży nie dorównują ani ładowarkom, ani koparko-ładowarkom, ani nawet swym większym „siostrom”, koparkom.
Precyzyjnie dobierane do zadań
Po ubiegłorocznym załamaniu sprzedaży koparkoładowarek w Polsce, w roku bieżącym rynek powoli odbudowuje się – twierdzą pytani przez nas przedstawiciele branży.
Komunalna mieszanka firmowa
Śmieciarki, zamiatarki, wody asenizacyjne, podnośniki, ładowarki, pojazdy i urządzenia do przetwarzania odpadów – to tylko część z przedstawionych propozycji poznańskich targów POL-ECO System (17-19.X).
O zezwoleniach w Krakowie
Pierwszy raz sekcja transportowa międzynarodowego stowarzyszenia ESTA spotkała się w naszym kraju, konkretnie w Krakowie.
Efektywna specjalizacja
Na zaproszenie firmy Trailertec Polska grupa dziennikarzy miała możliwość poznania z bliska Krakera i D-Tec, dwóch holenderskich producentów naczep.
Z naciskiem na zabudowy
Kolejny, coroczny dzień otwarty Graco w zakładzie produkcyjnym w Płochocinie pod Warszawą był ukierunkowany przede wszystkim na zabudowy wykonywane przez tę firmę, z wykorzystaniem żurawi Palfingera.
Chińskie i zimówki
Rynek ogumienia ciężarowego był jednym z tematów jesiennej konferencji prasowej Continental Opony Polska (COP) w Warszawie. Wciąż dynamicznie rośnie udział produktów z Chin, ale być może to już koniec hossy.
CIMC VEHICLES w Polsce
Poczynania CIMC VEHICLES, największego światowego producenta naczep ciężarowych wraz ze swoją spółką montażową w Gdyni obserwujemy z dużą uwagą jako, że coraz więcej pojazdów z tym logo pojawia się na naszych drogach.
Walcząc z fałszywkami
Podczas I Sympozjum Lotos Oil w Józefowie pod Warszawą został poruszony temat fałszowania olejów motoryzacyjnych. Koncerny petrochemiczne starają się oszacować skalę tego zjawiska.
Zmodernizowane ciężarówki MAN
Wygodniejsze kabiny, efektywniejszy napęd. Firma MAN Truck & Bus zaprezentowała odnowioną gamę pojazdów ciężarowych. Do napędu modeli TGL i TGM trafia nowy silnik - D08 SCR, z oczyszczaniem spalin opartym na selektywnej redukcji katalitycznej (SCR).
Jedenastka ze Starachowic
Star 1142, choć lubiany przez kierowców, był spóźniony o dziesięć lat w stosunku do potrzeb rynku i zakończył linię rozwojową najcięższych pojazdów marki z własnymi silnikami.
Ciepło poproszę!
O ile w mniejszych pojazdach ogrzewanie postojowe uchodzi za miły dodatek, o tyle w większych jest wręcz obowiązkowym elementem wyposażenia.
Spokojny sen operatora floty
Wysyłanie kierowcy w trasę z plikiem banknotów i odbieranie od niego sterty faktur po powrocie?
Odmienione nie tylko kabiny
Największa w historii premiera nowych produktów i usług Scania wchodzi w kolejną fazę.
Siłacze z lemieszami
Rynek spycharek gąsienicowych zdominowały maszyny ponad 20-tonowe, przeznaczone do wykonywania średnich i ciężkich prac.
Specjalizacja Renault
Z Grzegorzem Mądrym, właścicielem firmy Madrex w Otwocku koło Warszawy rozmawia Jacek Dobkowski
Zróżnicowane wymagania
Ogumienie do ciężarówek różni się znacząco, w zależności od tego czy ma być montowane na oś kierującą czy napędową.
Pośrodku drogi
Oleje o zimowej lepkości 10W, najczęściej są to półsyntetyki, tworzą 34 proc. polskiego rynku.