Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

Wielka zmiana barw

Operacja zmiany nazwy ze Statoil i 1-2-3 na Circle K potrwa w Polsce prawie rok, powinna zakończyć się w marcu 2018.

 

Sieć liczy 352 stacje paliw, przed pięcioma laty norweski Statoil sprzedał ją kanadyjskiej firmie Alimentation Couche-Tard. Na pierwszy ogień poszły cztery stacje: w Opolu (pilotażowa), dwie nowe przy autostradzie A1 oraz w Warszawie przy ul. Puławskiej 86, przy siedzibie Circle K Polska. Byliśmy na uroczystym otwarciu tej ostatniej, 11 maja. Duńczyk Jorn Madsen, wiceprezes Circle K na Europę Centralną i Wschodnią przypomniał, że Statoil jest obecny na polskim rynku równo 25 lat, od 1992 r. Obecnie sieć składa się z 352 punktów i każdy z nich stanie się Circle K (wymawia się: sirkel kej).

         – Lepiej mieć jedną, silną markę, aniżeli szereg różnych – powiedział Jorn Madsen. – Tą właśnie marką jest Circle K. Dzięki temu będziemy silniejsi, lepiej wykorzystamy swoje atuty. Circle K to nowe otwarcie, nowy rozdział.

 

Zaczynał od jednej stacji

Właściciel Alimentation Couche-Tard, Alain Bouchard, zaczynał w Kanadzie, w prowincji Quebec, od jednej stacji paliw w 1980 roku. W tej chwili ma ponad 12.500 sklepów i stacji na całym świecie, w ponad 20 państwach Ameryki Północnej i Środkowej, Europy, Azji i Afryki. Powiększał swoje imperium m.in. dzięki licznym akwizycjom, czyli przejęciom innych sieci. Jedną z nich było Circle K, której początki sięgają lat 50. W nowym znaku firmowym z logo Statoil został wzięty pomarańczowy kolor dolnego paska, poprzednio tworzący kroplę.

 

Teraz Polsk

Rebranding wszystkich placówek Alimentation Couche-Tard na świecie zajmie dwa-trzy lata. W Norwegii, Szwecji i Danii już się zakończył. Jak zapewnił Litwin Giedrius Bandzevicius, dyrektor zarządzający Circle K w Polsce, oferta pozostanie taka sama. Karty Statoil oraz karty Routex zachowują ważność i stopniowo będą wymieniane na karty z nowym logo.

         – Zmiana logotypu nie ma wpływu na umowy z klientami czy dostawcami – zapewnił G. Bandzevicius.

        

T&M nr 5/2017

Tekst: Jacek Dobkowski

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE