Co nowego w Feberze?
Fabryka pojazdów Feber sp. z o.o. (Grupa Inter Cars) zaskakuje swoich klientów nowościami.
Efektem konsekwentnie realizowanej polityki ewolucji produkowanych w Sieradzu pojazdów jest wprowadzenie szeregu nowych rozwiązań technicznych, jak i nowych, lepszych podzespołów i komponentów.
Aluminiowy tylny zderzak
Jedną z najbardziej rzucających się w oczy zmian jest wprowadzenie aluminiowego zderzaka tylnego. Jest on montowany jako element wyposażenia standardowego w naczepach wywrotkach z tylnym zamknięciem klapo-drzwi, drzwi, klapa pionowa oraz w części naczep z klapą zewnętrzną. Aluminiowy zderzak jest o ok. 20 kg lżejszy od stalowego, co w znacznym stopniu ułatwia kierowcy jego składanie przed kiprowaniem.
Nowy podest techniczny
Kolejną nowością w naczepach wywrotkach opuszczających sieradzką fabrykę jest lżejszy podest roboczy oraz nowa konstrukcja drabinki ułatwiającej wejście z podestu do wnętrza naczepy.
Siłownik Hyva Alpha
Wraz ze zmianami konstrukcyjnymi Feber wprowadził też nowe podzespoły, m.in. nową gamę lżejszych siłowników marki Hyva Alpha (FEA6180, FEA7030).
Kolorowy tekelan
Sieradzki producent, wprowadzając zmiany, nie zapomina również o niezmiernie ważnym elemencie jakim jest obsługa i serwis pojazdów. Chcąc ułatwić prace serwisowe i konserwacyjne wprowadzono w modelu 2016 kolorowy tekelan. Dzięki temu rozwiązaniu każdy element układu pneumatycznego jest oznaczony innym kolorem tekelanu, co znacznie upraszcza i przyspiesza diagnostykę i konserwację układu.
Wyposażenie opcjonalne
Zmiany konstrukcyjne i nowe podzespoły to nie wszystkie nowości, jakie Feber przygotował dla swoich klientów. W tym roku wprowadził również nowe elementy wyposażenia opcjonalnego. Naczepy wywrotki z systemem wydmuchu Heitling mogą mieć tylne zamknięcie typu klapo-drzwi z hydraulicznie otwieranymi hakami zabezpieczającymi. System Heitling może dodatkowo być wyposażony w 2-stronny wydmuch oraz regulację obrotów lewo/prawo. W trosce o bezpieczeństwo użytkowników swoich produktów Feber wprowadził opcjonalnie system kontroli ciśnienia i temperatury powietrza opon. Układ wyposażony jest w sześć czujników, sygnalizator świetlny informujący o usterce oraz wyświetlacz, na którym kierowca może sprawdzić rodzaj usterki
i jej miejsce. Dział konstrukcyjny firmy Feber prowadzi zaawansowane prace nad wprowadzeniem kolejnych nowości, które szykowane są na II-III kwartał tego roku.
Add comment