Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

Od transportu do lidera rynku FMCG

Paula Fish jest jednym z liderów rynku spożywczego w tej części Europy.

Oferujemy kompleksowe usługi w zakresie produkcji ryb bałtyckich i łososia atlantyckiego, mrożenia i przechowywania produktów rybnych w chłodniach, produkcji mączki i oleju rybnego oraz transportu.

Biznesowa przygoda Paula Fish zaczęła się od transportu. Swoją działalność rozpoczęliśmy w 1998 roku pod nazwą Paula Trans. Początkowo zajmowaliśmy się transportem drogowym przewożąc przede wszystkim ryby i ich przetwory. Jednak wizjonerstwo, pasja i zaangażowanie całego zespołu sprawiły, że dywizja transportowa, była jedynie początkiem tego, co stało się w kolejnych latach. Dynamiczny rozwój firmy doprowadził bowiem do budowania biznesu w sektorze produkcji, mrożenia, chłodzenia i składowania produktów rybnych. Dziś jesteśmy jedną z największych tego typu firm w Europie.

 

Transport

Nasz segment transportowy działa od 1998 roku. Kompleksowość i konkurencyjność prowadzonej przez Paula Fish działalności zapewnia właśnie własny transport. Przewozimy zarówno produkty rybne dla naszych klientów, jak i produkty rybne i żywność dla klientów zewnętrznych. Specjalizujemy się w przewozach ładunków chłodniczych. Co miesiąc przewozimy – oprócz własnych – ponad 3000 ładunków zleconych przez firmy zewnętrzne. Posiadamy blisko 200 zestawów składających się z ciągników siodłowych z chłodniami o ładowności 23 ton, wywrotki i cysterny. Nasze chłodnie wyposażone są w rejestratory temperatury wraz z drukarkami, dodatkowe zamknięcia i zabezpieczenia drzwi (sztaby) oraz alarmy. W 2023 roku firma rozpoczęła proces wymiany floty od zakupu ciągników Volvo oraz naczep chłodniczych Schmitz Cargobull z agregatami Carrier Vector 1550, montowanych i serwisowanych przez wieloletniego Partnera – Ecoterm z Gdańska. Postawiliśmy na zakup urządzeń chłodniczych marki Carrier, gdyż przez lata ich użytkowania przekonaliśmy się o ich niezawodności, wysokiej jakości i intuicyjnej obsłudze.

Nasze samochody obsługiwane i zarządzane są przez wykwalifikowanych i doświadczonych kierowców oraz spedytorów. Dysponujemy również m.in. 10 cysternami wyposażonymi w pompy służące do przeładunku ryb przechowywanych w wodzie morskiej.

Usługi transportowe, w tym także w segmencie drobnicowym, świadczymy na terenie całej Europy. Oprócz transportu, oferujemy także mrożenie i magazynowanie produktów w chłodniach składowych. Nasza zdolność zamrażalnicza to 700 ton surowca na dobę. Łącznie w obu zakładach produkcyjnych posiadamy 10 mroźni składowych o pojemności 18 tysięcy miejsc paletowych do przechowywania towarów w temperaturze do -23C. 85 proc. zapotrzebowania energetycznego naszych zakładów zaspokajana jest z należącej do Paula Fish elektrowni wiatrowej.

 

O Paula Fish

Od samego początku, budując nasz biznes, kierujemy się zrównoważonym rozwojem i zieloną energią. Dobro środowiska naturalnego jest dla nas kluczowe, a w ciągu kilku lat będziemy dla niego całkowicie neutralni, gdyż 100 proc. zapotrzebowania energetycznego będziemy pozyskiwali z odnawialnych źródeł. Ikona dwóch ryb w logo Paula Fish to nie tylko symbol podstawy naszego biznesu. To także znak odzwierciedlający rozwój, energię i równowagę. A kolory – granatowy i zielony – symbolizują stabilność, przywództwo, odpowiedzialność, wizjonerstwo i gwarancję jakości oraz nowoczesność, zrównoważony rozwój i zieloną energię. Gdyż Paula Fish jest w ogromnej większości firmą ekologiczną i przyjazną środowisku. Potwierdzeniem takiego kierunku rozwoju jest również hasło „Driven by nature”, które towarzyszy naszej marce. Łączy w sobie wszystkie kluczowe założenia prowadzonego przez nas biznesu i firmowej strategii. Stale koncentrujemy się na poszukiwaniu i zdobywaniu kolejnych, międzynarodowych rynków zbytu. W coraz większym zakresie prowadzimy działalność na rynkach azjatyckich, a kolejnym krokiem będzie ekspansja na rynek afrykański.

 

T&M nr 5/2023

 

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE