Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

Circle K-rozwój firmy na polskim rynku

Rok 2017 dla firmy Circle K Polska minął przede wszystkim pod znakiem procesu zmiany marki, który był prowadzony równolegle w krajach bałtyckich.

 

Od połowy maja, kiedy nastąpiło oficjalne otwarcie pierwszej stacji w Warszawie pod nowym logo, do końca roku nazwę zmieniło około 220 z 349 obiektów. Ubiegły rok dla Circle K to również rozwój oferty gastronomicznej w oparciu o własne koncepty oraz otwarcie pierwszych stacji w Miejscach Obsługi Podróżnych (MOP). Proces zmiany nazwy Statoil na Circle K obejmował sukcesywnie kolejne regiony Polski, a do końca lutego nazwę zmienią stacje we wschodniej i południowo-wschodniej Polsce, tj. w Białymstoku, Lublinie czy Rzeszowie. Zakończenie procesu zmiany nazwy planowane jest z końcem marca. W Europie marka Circle K widnieje już na stacjach paliw w Skandynawii (Norwegia, Szwecja i Dania) oraz w państwach bałtyckich (Litwa, Łotwa, Estonia). Kluczowym elementem planu na I kwartał 2018 r. jest zakończenie procesu rebrandingu stacji na terenie całego kraju. W perspektywie tego roku, jak i następnych lat, Circle K będzie także stawiać na rozwój organiczny sieci oraz dalsze inwestycje we wszystkie cztery kluczowe filary biznesu: segment paliw, myjni, kawy oraz części gastronomiczno-spożywczej.

 

T&M nr 1/2018

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE