Goodyear ServiceLine24h
W ubiegłym roku Goodyear kontynuował utrzymywanie ciężarówek w ruchu dzięki sprawnemu funkcjonowaniu usługi pomocy drogowej pod nazwą ServiceLine24h.
Pomimo znacznego wzrostu liczby wspieranych pojazdów, utrzymano średni czas obsługi na poziomie niewiele wyższym niż 120 minut, co oznacza minimalizację czasu przestojów i wyższą efektywność klientów flotowych korzystających z ogólnoeuropejskiej usługi pomocy drogowej Goodyear.
W 2016 r. ServiceLine24h, zapewniająca całodobową i całoroczną pomoc drogową w całej Europie była wzywana do 58 tysięcy awarii w 31 krajach. Średni czas przestoju wyniósł tylko 123 minuty, mimo że do awarii dochodziło w oddalonych obszarach, a liczba ciężarówek obsługiwanych przez Goodyear wzrosła. Większość awarii obsłużyło ponad 2000 serwisów sieci TruckFroce w całej Europie.
W porównaniu do roku 2015, z usługi ServiceLine24h skorzystała znacznie więcej kierowców, co odzwierciedla wzrost liczby pojazdów ciężarowych obsługiwanych w systemie FleetOnlineSolutions – internetowym programie obsługi flot realizowanym przez Goodyear Obecnie program zarządza ponad 350 tysiącami pojazdów w całej Europie.