Autostrada-Polska już za nami
Na powierzchni 30 000 metrów kwadratowych prezentowano produkty ponad 471 firm z 21 krajów świata.
Wśród nich znaleźli się przedstawiciele takich państw takich jak Niemcy, Czechy, Dania, Finlandia, Francja, Hiszpania, Holandia, Kanada, Korea, Polska, Szwajcaria, Szwecja, Wielka Brytania, Stany Zjednoczone i Włochy. Bogaty wachlarz produktów i usług oferowała także duża grupa firm z Europy Wschodniej – z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Litwy i Łotwy. Wystawę odwiedziło 14 tysięcy zwiedzających. Podczas targów AUTOSTRADA – POLSKA 2016 obyła się debata „Dialog się opłaca – od Białej Księgi Branży Drogowej do optymalizacji budowy dróg”. W czasie wydarzenia przedstawiono propozycje do konsultowanego przez resort infrastruktury i budownictwa projektu rozbudowy dróg w Polsce. W programie wystawy znalazły się również takie konferencje jak „Stalowe czy betonowe drogowe obiekty mostowe”, Problemy parkingowe obszarów zurbanizowanych”, „Uwolnienie stawek za parkowanie – optymalizacja wykorzystania przestrzeni publicznej czy drenowanie kieszeni kierowców?” oraz konferencja „Nowelizacja ustawy Prawo zamówień publicznych 2016”. Po raz piąty w ramach targów odbył się Salon Kruszyw, którego tegoroczna tematyka koncentrowała się wokół rozjaśniania nawierzchni.
T&M nr 6/2016