Partnerstwo

Po oficjalnym zatwierdzeniu pod koniec grudnia strategicznego partnerstwa pomiędzy Grupą Schwarzmüller a Grupą Krone Commercial Vehicle Group obie firmy przedstawiają nową strukturę przyszłej współpracy.
Partnerstwo łączy w sobie mocne strony obu firm i zapewnia stabilność oraz wyraźne skupienie na kliencie. W ramach tego procesu dokonano reorganizacji Rady Nadzorczej Grupy Schwarzmüller. Obecnie składa się z czołowych przedstawicieli obu firm partnerskich, którzy swoją wiedzą będą wspierać strategiczny rozwój niezależnych marek Schwarzmüller i Hüffermann. Pod przewodnictwem dr Stefana Binnewiesa są to między innymi Beate Paletar, dr David Frink i Martin Lehner. Anna Lucia Paletar i Ole Klose, a także przedstawiciele pracowników Karl Neulinger i Raphael Weigerstorfer są również reprezentowani w austriackiej strukturze komitetu. Zespół zarządzający Schwarzmüller, w skład którego wchodzą Wolfgang Muhri (CEO), Daniela Lorenzer (CFO) i Maik Spindler (CSO), został powiększony o dr Valentina Clemensa. Jako nowy dyrektor ds. sojuszu (CAO) jest odpowiedzialny za strategiczną synchronizację z Grupą Krone Commercial Vehicle Group, zakupy i działania międzymarkowe w segmencie naczep z ruchomą podłogą z Knapen.
Partnerstwo, które zostało obecnie zatwierdzone przez władze, umożliwia wspólną rozbudowę sieci produkcyjnych, lepszą obecność sprzedaży i usług oraz komplementarny asortyment produktów praktycznie bez nakładania się. Obie marki pozostają niezależne i doskonale się uzupełniają: podczas gdy Krone obejmuje cały łańcuch logistyczny w drogowym transporcie towarowym, Schwarzmüller jest liderem w wyspecjalizowanych segmentach, takich jak pojazdy infrastrukturalne. Wspólne wartości i wizja przyszłości pozwalają obu tradycyjnym firmom rodzinnym z ufnością planować przyszłość, ponieważ klienci, pracownicy i partnerzy znajdują się w centrum strategii korporacyjnych. Obie grupy skupiają się na zrównoważonym rozwoju i stabilności gospodarczej przez pokolenia. Schwarzmüller i Krone postrzegają ścisłą współpracę jako decydujący krok w kierunku wzmocnienia swojej pozycji rynkowej i stworzenia długoterminowej wartości dodanej dla swoich klientów.