MAX Trailer 10-tysięczny
Kiedy w 2012 roku zaprezentowano markę MAX Trailer z jej modułową koncepcją, wielu ekspertów branżowych miało duże wątpliwości.
Teraz producent świętuje nowy kamień milowy, gdyż hale produkcyjne opuszcza 10-tysięczny pojazd.
MAX Trailer oferuje wiele różnych typów pojazdów do transportu specjalnego i ciężkiego. Są one jasno określone i dostępne zgodnie ze specyfikacjami producenta, ze wszystkim, czego potrzebujesz, funkcjonalnym i praktycznym.
-Ta standaryzacja jest strzałem w dziesiątkę, ponieważ nasze modele zostały z wyprzedzeniem szczegółowo przeanalizowane, a ich funkcje dokładnie odzwierciedlają potrzeby branży– wyjaśnia Mario Faymonville, menedżer produktu.
-Nasza baza klientów zawsze stale rosła. To samo dotyczy naszej sieci sprzedaży i serwisu, która rozciąga się na całą Europę. Przeważały pojazdy standardowe ze zoptymalizowanym wyposażeniem najwyższej jakości. Przejmujemy wiodącą rolę i zapewniamy doskonały stosunek kosztów do korzyści poprzez mocny kręgosłup Grupy Faymonville.
10-tysięczny pojazd marki MAX Trailer trafia teraz do holenderskiej firmy Rutges Cargo, która zdecydowała się na wysuwaną naczepę seminiskopodwoziową MAX100 z zagłębieniami na koła. Pojazd zostanie dostarczony za pośrednictwem Hertoghs Carrosserieën w Roosendaal, który od początku stanowi część sieci dealerskiej MAX Trailer.
To ciągłe dążenie do kolejnego kroku widać także po zakładzie produkcyjnmy w Polsce, ponieważ ponownie się rozwija, a powierzchnia budynków fabrycznych wyposażonych w najnowocześniejszy park maszynowy wynosi obecnie 55 000 mkw./m2. W związku z tym dostępne są tutaj niezbędne opcje, które będą kontynuowane w przyszłości jako ustandaryzowany środek wszystkich rzeczy w transporcie specjalnym.