Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

Wielton z nową wersją wywrotki

Okres wytężonej pracy nad udoskonaleniem wywrotki Scrap Master konstruktorzy firmy Wielton zakończyli sukcesem.

W ofercie spółki już jest dostępna nowa wersja pojazdu do transportu złomu. Wykonana w całości ze stali HARDOX 500 TUF skrzynia ładunkowa, obrzeże górne i ściana boczna, która została wygięta z jednego arkusza blachy, a także przebudowana ściana przednia i portal tylny doskonale sprawdzą się w najtrudniejszych warunkach użytkowania.

Zauważalną na pierwszy rzut oka modyfikacją w modelu Scrap Master jest zmiana kształtu skrzyni z typu square na half-pipe. Usunięto podłużnice i poprzeczki podłogi, a przebudowaniu uległy m.in. ściany boczne, ściana przednia oraz drzwi. Pojazd cechuje zwiększona sztywność skrzyni dzięki zastosowaniu stali HARDOX 500TUF oraz obrzeża górnego wykonanego z jednego arkusza blachy ściany bocznej. Dzięki zastosowaniu innowacyjnego rozwiązania w ramie naczepy możliwe było obniżenie środka ciężkości skrzyni ładunkowej o 75 mm, co zwiększa bezpieczeństwo pracy oraz zapewnia wyższą stabilność pojazdu podczas jazdy i rozładunku. W ofercie firmy Wielton dostępne są 3 wersje skrzyń
o objętości 51 m3, 55 m3 oraz 62 m3, przy czym wewnętrzna długość podłogi dla skrzyni o największej kubaturze to 12,07 m. Umożliwia to transport złomu o różnych gabarytach i kształtach, w tym przewóz m.in. prętów hutniczych lub innych elementów stalowych o długości do 12 m z zamkniętymi drzwiami naczepy.

- Gruntowna zmiana kształtu oraz liczne modyfikacje wprowadzone w wywrotce Scrap Master znacznie wpłynęły na wydłużenie żywotności pojazdu, poprawę jego stabilności i przede wszystkim bezpieczeństwa użytkowania. Ponadto, dzięki zastosowaniu 850 mm szerokości płaskiej podłogi, wywrotką Scrap Master można przewozić europalety o wymiarach 1200 × 800 mm.  W transporcie złomu szczególnie istotna jest wysoka odporność pojazdu na uszkodzenia i ścieranie. Trwałość i wysoką wytrzymałość ulepszonej konstrukcji potwierdzają obliczenia MES jak i przeprowadzone testy. Więcej na temat procesu testowania nowej wersji modelu Scrap Master, w którym zastosowano stal HARDOX 500 TUF można dowiedzieć się w jednym z ostatnich odcinków Anatomii Wieltonu w serwisie YouTube, do którego obejrzenia serdecznie zachęcam. – mówił Łukasz Trzeciakiewicz, Product Manager Wielton S.A.

W zależności od potrzeb klienta produkt może zostać skonfigurowany w taki sposób, aby w pełni spełniał jego potrzeby oraz wymagania. Standardowe, symetryczne, dwuskrzydłowe drzwi portalu tylnego można zamienić na klapę hydrauliczną, dzięki której kierowca nie musi wysiadać z kabiny podczas rozładunku. W ofercie wieluńskiego producenta znajduje się gama siłowników hydraulicznych kilku dostawców, w tym także z mocowaniem typu shortcover. Dostępne są różne wersje dachu
w postaci m.in. plandeki standardowej, plandeki celnej lub naciąganej pasami oraz dach automatyczny, a także wachlarz wyposażenia dodatkowego.

Rozwiązania zastosowane w Scrap Master zostały oparte na funkcjonalności, niezawodności i najwyższych standardach bezpieczeństwa podczas codziennego użytkowania.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE