loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

MOYA na podium

MOYA weszła do pierwszej trójki największych sieci stacji paliw w kraju.

W niebiesko-czerwonych barwach działa już 476 obiektów w całej Polsce. Zarządzana przez polską prywatną firmę Anwim S.A., MOYA od lat jest najdynamiczniej rozwijającą się siecią stacji paliw. I nie zamierza zwalniać tempa - jej ambitne plany zakładają osiągnięcie 800 punktów w 2030 roku.

MOYA to polska niezależna sieć stacji paliw, która rozwija się w imponującym tempie – każdego roku powstaje około 50. nowych punktów w niebiesko-czerwonych barwach. Marka jest już trzecią największą siecią stacji paliw w Polsce – wynika z rankingu opublikowanego przez agencję ISBnews na koniec I półrocza 2024. Od początku 2024 roku MOYA powiększyła się o 26 stacji, osiągając liczbę 476 punktów.

Właściciel MOYA, firma Anwim S.A., od 2009 roku konsekwentnie buduje jej pozycję na rynku, inwestując w rozwój sieci. Dzięki temu, już dzisiaj jest jedną z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek w branży paliwowej w Polsce. Wchodząc do pierwszej trójki największych sieci stacji paliw w kraju, MOYA udowadnia, że polska niezależna marka może skutecznie konkurować z globalnymi gigantami, oferując nie tylko konkurencyjne ceny, ale przede wszystkim najwyższą jakość obsługi i innowacyjne rozwiązania.

-To niezwykle ważny moment w historii naszej firmy. Awans do pierwszej trójki największych sieci stacji paliw w Polsce to dowód na skuteczność naszej strategii i zaangażowania całego zespołu. Serdecznie dziękuję wszystkim naszym klientom oraz partnerom i gwarantuję, że MOYA będzie nadal dynamicznie się rozwijać i doskonalić ofertę oraz wyznaczać nowe standardy w branży paliwowej – podkreśla Rafał Pietrasina, prezes Anwim S.A.

Sieć nieustannie monitoruje trendy rynkowe i potrzeby swoich klientów, aby zawsze odpowiadać na ich oczekiwania. Wszystkie stacje paliw MOYA spełniają najwyższe standardy obsługi, a monitorowana przez niezależne laboratorium J.S. Hamilton Poland jakość paliwa potwierdzona jest certyfikatem TankQ. MOYA oferuje także szeroką gamę usług i produktów w wielobranżowych sklepach i kawiarniach Caffe MOYA. Marka stawiana na innowacyjność, a dynamiczny rozwój pozwala jej zaspokajać potrzeby coraz większej liczby klientów. MOYA jest dostawcą popularnej usługi dla flot MOYA firma, która jako jedyna na rynku umożliwia zarówno tankowanie, jak i ładowanie pojazdów elektrycznych. Taką możliwość mają również użytkownicy aplikacji dla klientów indywidualnych Super MOYA, z której korzysta już ponad 626 tysięcy osób.

-Jesteśmy dumni, że marka MOYA jest coraz częściej synonimem jakości i cieszy się tak dużym zaufaniem na rynku. Nasza niezależność i innowacyjność pozwalają dostarczać klientom wyjątkowe doświadczenia na każdym etapie podróży. Partnerskie relacje z klientami oraz ciągłe podnoszenie standardów obsługi, przekładają się na ich satysfakcję i lojalność – mówi Rafał Pietrasina.

Marka MOYA umacnia pozycję na rynku, jednocześnie przyczyniając się do rozwoju zrównoważonego transportu w Polsce. Anwim S.A. konsekwentnie realizuje swoją strategię, opierającą się na dwóch filarach – dalszym dynamicznym wzroście sieci stacji paliw MOYA oraz zielonej strategii, obejmującej rozwój sieci punktów ładowania MOYA energia. Firma dąży do tego, aby w przyszłości oferować każdy rodzaj paliwa, jakiego będą oczekiwać klienci.