Nowe rozmiary opon
Na targach SOLUTRANS 2023 Goodyear przedstawi nową ofertę opon użytkowych KMAX S i D GEN-2 na oś kierowaną i napędową, powiększoną o rozmiary 17,5" i 19,5".
Nowa linia KMAX Gen-2 ma poprawiony wskaźnik efektywności paliwowej i jest dostosowana do potrzeb zarówno pojazdów konwencjonalnych, jak i elektrycznych.
Ekspansja kierowana rynkiem
Nowa paleta rozmiarowa opon Goodyear KMAX S i D Gen-2 odpowiada na potrzeby firm transportowych, które poszukują trwałości i wysokich osiągów w różnych warunkach pogodowych i są przy tym zainteresowane zwiększeniem zasięgu pojazdów elektrycznych, co pozwala obniżać koszty i realizować cele zrównoważonego rozwoju.
„Wprowadzając nowe rozmiary KMAX S i D GEN-2 umożliwiamy klientom szerszy zakres zastosowań i oferujemy niezawodność. Nowa poszerzona oferta umacnia pozycję Goodyear na rynku jako niezawodnego partnera flot,” skomentował Maciej Szymański, dyrektor marketingu w Goodyear ds. opon użytkowych w Europie.
Wytrzymałe, niezawodne i oszczędne
Najważniejsze zalety nowej linii opon KMAX Gen-2:
- Poprawiona efektywność paliwowa - nowe rozmiary opon mają oznaczenie C w kategorii efektywności paliwowej.
- Dostosowanie do potrzeb pojazdów z napędem elektrycznym.
- Długie przebiegi we wszystkich zastosowaniach.
- Wszechstronność w szerokim zakresie zastosowań, od transportu dalekobieżnego po ruch miejski.
- Trwałość nawet w najtrudniejszych warunkach eksploatacji i ekstremalnych warunkach klimatycznych.
- Właściwości zimowe i trakcyjne przez cały okres eksploatacji, zgodnie z nowymi i nadchodzącymi przepisami.
Oprócz wyposażenia w najnowsze technologie dla pojazdów użytkowych, opony Goodyear KMAX S&D GEN-2 wykorzystują także technologię łączność RFID, która umożliwia śledzenie opon.
Przystosowane do napędu elektrycznego
Opony Goodyear KMAX S&D GEN-2 są przystosowane do potrzeb pojazdów elektrycznych, co oznacza, że są w stanie poradzić sobie z ich zwiększoną masą i momentem obrotowym. Dostosowanie do wymagań zelektryfikowanych flot zarówno w środowisku miejskim, jak i regionalnym wymaga połączenia bazowych cech opon z jednoczesną integracją nowych elementów zaprojektowanych specjalnie dla pojazdów elektrycznych.
- Niższe opory toczenia opon wpływają na poprawę efektywności energetycznej, w rezultacie zwiększając zasięg pojazdów elektrycznych.
- Opony napędowe ze zwiększoną sztywnością bieżnika poprawiają skuteczność przenoszenia momentu obrotowego.
- Wytrzymała osnowa dostosowuje się do zmiennych obciążeń pojazdów elektrycznych, zapewniając podwyższoną trwałość przez cały okres eksploatacji opony.