UTA Edenred powiększa sieć
UTA Edenred rozszerzył grono swoich partnerów o Repsol, co zaowocowało dodaniem zlokalizowanych na terenie Hiszpanii obsługiwanych przez Repsol stacji benzynowych do sieci punktów akceptacji UTA.
Dzięki tej nowej współpracy UTA Edenred może teraz zaoferować swoim klientom dostęp do produktów i usług Repsol na 3300 stacjach na terenie całej Hiszpanii.
Partnerstwo UTA Edenred i Repsol zostało nawiązane na początku 2020 r., kiedy to do sieci UTA zostało włączonych 90 punktów akceptacji. Dzięki umowie zawartej z Repsol spółka UTA Edenred aktualnie zapewnia swoim klientom dostęp do ponad 5000 oferujących szeroką gamę produktów stacji benzynowych wielu marek na terenie Hiszpanii, i do ponad 62 000 stacji benzynowych na terenie całej Europy.
Za pomocą karty UTA klienci UTA Edenred mogą tankować na stacjach Repsol włączonych do sieci zarówno paliwa tradycyjne, jak i paliwa alternatywne, takie jak CNG i LNG, a także AdBlue. Klienci mają również możliwość korzystania z usług uzupełniających, takich jak bezpieczny parking oraz myjnia samochodowa.
-Nasza stale rozwijająca się sieć partnerska jest najważniejszym elementem naszej oferty usług. Możliwość korzystania z kart UTA Card na terenie całej sieci Repsol w Hiszpanii to dla UTA Edenred kluczowy kamień milowy, który zapewnia jeszcze więcej korzyści zarówno naszym hiszpańskim, jak i międzynarodowym klientom - mówi Lukas Schneider, Commercial Director EMEA w UTA Edenred.
-Dzięki umowie z Repsol dokonaliśmy znacznego poszerzenia naszej oferty mobilności na terenie Hiszpanii. Nasi klienci będą mogli korzystać ze wszystkich stacji Repsol na terenie Hiszpanii, a Repsol stanie się jednym z naszych największych dostawców na terenie Europy - dodaje Alfonso Díaz, Dyrektor Generalny UTA Edenred w Hiszpanii i Portugalii.
-Nasza umowa z UTA Edenred, jednym z najważniejszym dostawców usług z zakresu mobilności w Europie, pozwala nam zwiększyć nasze zaangażowanie w obsługę krajowych i międzynarodowych firm działających w sektorze transportu drogowego na terenie Hiszpanii. Klienci z tego sektora mają teraz dostęp do wyjątkowych ofert najwyższej jakości oraz markowych produktów na ponad 3300 stacjach Repsol - mówi Carlos Suárez, Dyrektor ds. Mobilności B2B w Repsol.