Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

Najlepsi z najlepszych

Na najwyższą jakość obsługi klientów autoryzowani dealerzy i serwisy Mercedes-Benz Trucks pracują każdego dnia.

Sprzedaż i serwis pojazdów Mercedes-Benz Trucks odbywa się poprzez stale rosnącą i dynamicznie rozwijającą się sieć autoryzowanych przedstawicielstw marki. Dziś w Polsce działa łącznie 19 placówek dealerskich i 38 serwisów. Całoroczna praca i jej najlepsze efekty nagradzane są co roku tytułem Dealera i Serwisu Roku. Tym razem uroczysta gala ich wręczenia odbyła się 12-13 kwietnia w Białymstoku. Zwycięzcą w kategorii Dealer Roku została firma Mirosław Wróbel Sp. z o.o.. Działająca przede wszystkim na Dolnym Śląsku i w Lubuskiem firma ma ugruntowaną markę wśród klientów pojazdów ciężarowych. W ubiegłym roku nowo powstała stacja dealersko-serwisowa w Będzieszynie na Pomorzu pozwoliła rozszerzy działalność w tamtym regionie. – Na pomorskim rynku jesteśmy obecni od kilku lat, jednak dopiero teraz, dzięki tej nowoczesnej placówce będziemy mogli w pełni odpowiedzieć na jego wyzwania, oferując najwyższą jakość obsługi w najlepszych możliwych warunkach – mówi Agnieszka Lewandowska, dyrektorka oddziału w Będzieszynie. Obiekt, zlokalizowany przy zjeździe z autostrady A1, jest najnowszym i najnowocześniejszym w sieci tej firmy w Polsce i zarazem siódmym dedykowanym pojazdom ciężarowym z gwiazdą. Jednocześnie w ubiegłym roku Grupa Wróbel uruchomiła nowe serwisy ciężarowe w Słubicach i Wrocławiu, a od stycznia nową lokalizację dla serwisu w Opolu, na obrzeżach miasta we Wrzoskach.

Na drugim miejscu w kategorii Dealera Roku uplasowała się firma Auto Partner J. i A. Garcarek, która w 2022 roku również uruchomiła kolejną lokalizację – w świeżo wybudowanej stacji w Koninie, tuż przy autostradzie A2. Oprócz wymaganych przez sieć standardów, stację wyróżniają wyjątkowo komfortowe i funkcjonalne pomieszczenia przeznaczone do odpoczynku dla kierowców.

Trzecie miejsce w tej kategorii otrzymała firma EWT Automotive Polska, która również dynamicznie się rozwija, szczególnie pod względem usług serwisowych. W ubiegłym roku do jej czterech lokalizacji – w Ołtarzewie, Strykowie, Olsztynie i Płocku – dołączył nowy serwis w Jeżewie. W tym roku zaś zostanie uruchomiona nowa duża stacja dealersko-serwisowa w Olsztynie.

– Bardzo serdecznie gratulujemy zwycięzcom, jesteśmy dumni z tego jak rozwija się nasza sieć w Polsce – dodajmy jedna z najnowocześniejszych w Europie – podkreśla Przemysław Rajewski, prezes Daimler Truck Polska. – Dowodzi to wciąż ogromnego potencjału naszego rynku i najwyższego poziomu profesjonalizmu firm, które tę sieć tworzą. Jesteśmy pewni, że mając takich partnerów, możemy razem osiągać kolejne sukcesy, umacniać pozycję marki i podejmować wyzwania związane ze zmianami na rynku transportowym w Europie.
W kategorii Serwis Roku zwycięzcą okazał się powstały w 2021 roku EF Serwis w Pile – pierwsza autoryzowana placówka serwisowa Mercedes-Benz Trucks w regionie północnej Wielkopolski. Nowy serwis powstał w całkowicie zrewitalizowanych budynkach na niespełna czterohektarowej działce. – Początkowo planowaliśmy tylko serwis naczep – mówi Dawid Kalinowski, prezes zarządu EF Serwis. – Jednak, ponieważ ta część Polski, północna Wielkopolska, była dotąd białą plamą na mapie serwisów ciężarowych Mercedes-Benz, dostrzegliśmy tu potencjał, a centrala zachęciła nas do podjęcia wyzwania. W rezultacie powstał autoryzowany serwis ciężarowy marki.

Na miejscu drugim i trzecim ex aequo wyróżnione w kategorii Serwis Roku zostały dwie firmy działające na południu Polski: BTC Czapka w Bielsku-Białej oraz Inter-Car Silesia w Rudzie Śląskiej.

– Jakość usług serwisowych jest nierozerwalnie połączona z tym, co oferuje marka Mercedes-Benz Trucks, a zrozumienie potrzeb klientów ma bezpośredni wpływ na ich decyzje zarówno zakupowe, jak i serwisowe. Nasi partnerzy serwisowi w całej Polsce doskonale o tym wiedzą i od lat pracują na zaufanie naszych klientów. Tym bardziej zawsze cieszy nas, kiedy kolejne firmy zdobywają nagrody dla Serwisu Roku – mówi Piotr Materzok, Head of Customer Servics & Parts Daimler Truck Polska. – Bardzo serdecznie gratulujemy całej trójce laureatów i dziękujemy wszystkim firmom za kolejny rok wytężonej pracy.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE