Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

FM Logistic powiększa flotę

EWT Truck & Trailer Polska Sp. z. o. o., generalny przedstawiciel firmy Schmitz Cargobull w Polsce, pracuje i rozwija współpracę z globalnym operatorem logistycznym FM Logistic niemal od początku swojej działalności.

Dotychczas EWT dostarczyła polskiemu oddziałowi spółki FM Logistic już 500 pojazdów marki Schmitz Cargobull. Tylko w roku 2022 było to 55 sztuk. Także w tym roku zaplanowane są już kolejne zamówienia.

Wielkim wydarzeniem dla firmy EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o. było przekazanie 500ej naczepy firmie FM Logistic w bieżacym miesiącu. Jako generalny przedstawiciel Schmitz Cargobull AG w Czechach, Polsce i w Słowacji oraz dealer Mercedes-Benz na rynkach czeskim i polskim, Grupa EWT jest od 1995 roku wiodącym partnerem klasy premium w branży Truck & Trailer.

Management EWT Truck & Trailer Polska Sp. z o.o. oraz opiekun FM Logistic- Jacek Fiuk, przekazali oficjalnie 500ną naczepę panu Andrzejowi Wacykowi, odpowiedzialnemu za zarządzanie flotą w FM Logistic.

Szczególnie cieszy nas fakt, że to już 500na naczepa marki Schmitz Cargobull zakupiona u nas przez FM Logistic, naszego długoletniego i lojalnego klienta. Wzajemna współpraca trwa od wielu lat. Jesteśmy bardzo dumni z dotychczasowych wspólnych sukcesów” – podkreśla Andrzej Dziedzicki - Dyrektor Handlowy EWT.

FM Logistic postawił na perfekcyjne rozwiązania transportowe dedykowane do przewozów w temperaturze kontrolowanej. Ostatnie dostawy zrealizowane w 2022 roku to 40 sztuk naczep chłodniczych S.KO COOL oraz 15 sztuk naczep furgonowych S.KO EXPRESS.

W ubiegłym roku FM Logistic rozpoczął zakrojoną na dużą skalę modernizację floty i zwiększenie własnego taboru w Europie Centralnej. Celem tych działań jest optymalizacja kosztów eksploatacyjnych.” – mówi Andrzej Wack Central Europe Transport Administration and Support Director, FM Logistc i dodaje – „nowoczesne materiały i rozwiązania zastosowane w nowych naczepach gwarantują lepszą i dłuższą efektywność wykorzystania naczep, co przekłada się na jakość i koszty usług oferowanych naszym klientom. Z tego też względu zdecydowaliśmy o zakupie kolejnych 55 nowych naczep chłodniczych. Jest to pierwszy etap inwestycji zaplanowanych na ten rok. ”

Nowa generacja naczep chłodniczych S.KO Cool Schmitz Cargobull, to pojazdy zoptymalizowane do wykonywania zadań transportowych oraz przyszłość logistyki transportu.

W FM Logistic korzystamy z naczep różnych producentów, jednak pojazdy Schmitz Cargobull wyróżniają się zdecydowanie najlepszym standardem i relacją jakości do ceny. Nawet po długoletnim użytkowaniu przez naszych przewoźników spełniają najwyższe normy jakościowe i zapewniają bezpieczeństwo towaru naszym klientom” - mówi Artur Jaworski, Central Europe Fleet Service Manager, FM Logistic.

 Zakup stanowi długofalową inwestycję w ekonomiczność, a tym samym w niskie total cost of ownership (TCO) oraz wysoki potencjał dostępności do najlepszych rozwiązań w wykonywaniu zadań transportowych w branży pojazdów chłodniczych. Najwyższy stopień bezpieczeństwa dla ładunku chłodniczego, perfekcyjny handling przyczyniający się do sprawnego wykonywania procesu załadunku oraz wyładunku przy rampie. Chłodnia marki Schmitz Cargobull charakteryzuje się długoterminowym utrzymaniem jakości oraz wartości naczepy. Niezawodność oraz wydajność przyczyniają się do osiągania długofalowych korzyści w procesie użytkowania naczepy.

Wzrastające zapotrzebowanie na dostawy produktów zamawianych przez internet, usługi KEP oraz transport urządzeń elektronicznych oraz towarów wrażliwych na warunki przewozu. Wszystkie wymienione czynniki przyczyniają się do wzrostu znaczenia naczepy S.BO Express, czyli naczepy furgonowej wyposażonej w aluminiowe, dwuskrzydłowe drzwi tylne oraz ściany boczne z paneli FERROPLAST® zapewniając ładunkom wyraźnie lepszy poziom ochrony.

Skręcana konstrukcja podwozia i ramy naczepy z ocynkowanej, wysokogatunkowej stali przekłada się na stabilność naczepy.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE