Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banery

Onturtle 1150x150

loga na www miedzy banery

Mecalac 10 2023 750 x 200loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Hengst maj

Zalety w jednym miejscu

Continental wprowadza pakiet Advanced do swojego niedawno zmodernizowanego rozwiązania zarządzania oponami ContiConnect 2.0.

Umożliwia ono rejestrowanie dodatkowych danych, w tym głębokości bieżnika i stanu opony. Jest to kolejny krok firmy w kierunku odejścia od klasycznego monitorowania opon na rzecz zarządzania aktywami, a zintegrowana platforma ContiConnect wyszczególnia teraz wszystkie dane dotyczące stanu i historii ogumienia w ramach jednego systemu.

Już standardowa wersja ContiConnect umożliwia kompleksowe monitorowanie opon dzięki specjalnie dostosowanym narzędziom. „Pakiet Advanced pozwala klientom wykorzystać wszystkie korzyści płynące z zarządzania ogumieniem” – wyjaśnia Dushyanth Rajagopal, Product Manager Digital Solutions w Continental. Dzięki ContiConnect 2.0 Advanced każda opona może być śledzona indywidualnie, niezależnie od tego, czy znajduje się w pojeździe, czy w magazynie. Każda opona posiada w systemie swój cyfrowy odpowiednik wraz z numerem seryjnym, co oznacza, że klient zawsze wie, która opona jest zamontowana w jakim pojeździe i pozycji. Oprócz ciśnienia i temperatury, można również rejestrować i monitorować np. głębokość bieżnika oraz stan ogumienia. Nowo opracowany czujnik ContiConnect drugiej generacji przekazuje dodatkowo informacje o przebytym dystansie, dzięki czemu floty mogą zawsze kontrolować przebieg opon. Poziom naładowania baterii czujnika również jest wskazywany w systemie.

Oprócz dokładnych odczytów danych, użytkownicy ContiConnect 2.0 Advanced otrzymują również alerty i zalecenia dotyczące ciśnienia w oponach, temperatury i głębokości bieżnika oraz terminów przeglądów pojazdów. „Otwiera to drogę do jeszcze bardziej wydajnej, prostej, zrównoważonej i przyszłościowej formy zarządzania flotą” – zaznacza Rajagopal.

 

Dane prosto na smartfon klienta

Specjalnie opracowana aplikacja On-Site przenosi ContiConnect 2.0 bezpośrednio na smartfon użytkownika. Jest to możliwe dzięki nowej generacji czujników, które, dzięki funkcji Bluetooth, umożliwiają bezpośredni transfer danych z urządzenia do aplikacji. Dzięki temu kontrolę pod kątem głębokości bieżnika i stanu opon można przeprowadzić bezpośrednio w pojeździe, co jeszcze bardziej upraszcza i ułatwia zarządzanie ogumieniem. Za sprawą aplikacji On-Site, nowego portalu internetowego i aplikacji dla kierowców, Continental posiada odpowiednie rozwiązanie dla każdego użytkownika.

 

Doskonała wydajność floty: redukcja kosztów i oszczędność czasu

„ContiConnect 2.0 Advanced oferuje firmom transportowym korzyści w postaci większej efektywności floty dzięki obniżeniu kosztów i oszczędności czasu, ponieważ przeglądy i wizyty w warsztatach można zaplanować z wyprzedzeniem” – wyjaśnia Rajagopal. Pozwala to uniknąć nieprzewidzianych awarii i przestojów pojazdów. Lepsza konserwacja opon to także oszczędność paliwa i pomoc w optymalizacji kosztów oraz utrzymaniu emisji CO2 na niskim poziomie, podobnie jak dłuższa żywotność wynikająca z wyeliminowania przedwczesnej wymiany opon.

Dzięki kompleksowemu podejściu do doradztwa, znanemu jako LODC (Lowest Overall Driving Costs), producent opon jest w stanie jeszcze bardziej obniżyć koszty operacyjne związane z ogumieniem. Ma ono znaczący wpływ na koszty paliwa, konserwacji i napraw, które stanowią ponad 53% całkowitych wydatków floty. Optymalny dobór opon, zarządzanie serwisem oparte na danych i kontrola ogumienia w odpowiednim czasie mogą znacznie zmniejszyć te wydatki. Częścią usług Continental jest również całodobowa obsługa awarii oraz optymalizacja procesów zamówień, administracji i fakturowania klienta.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE