Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

S.CS FREEPOST z Manchesteru

Schmitz Cargobull dodał nowy produkt do swojego portfolio. Naczepa kurtynowa S.CS FREEPOST pochodzi z brytyjskiego zakładu produkcyjnego firmy, w Manchesterze.

Nie posiada przesuwanych słupków, służy do swobodnego i bezpiecznego załadunku bocznego. Wielka Brytania i Irlandia to ważne lokalizacje transportowe i logistyczne. Schmitz Cargobull oferuje portfolio produktów z nowego zakładu w Manchesterze, które specjalnie dostosowano do potrzeb tamtejszych operatorów. Matthias Muffert, Head of Product Management General Cargo w Schmitz Cargobull podkreśla, że przed rozpoczęciem produkcji seryjnej S.CS FREEPOST poddano wielu rygorystycznym testom. - Pojazdy wyposażono w stały aluminiowy dach, ocynkowane, stalowe szyny przechylne i wzmocnioną konstrukcję podwozia. Dzięki niskiej masie własnej spełniają surowe wymagania testu TÜV i są certyfikowane zgodnie z normą DIN EN 12642 Code XL - tłumaczy.

Oprócz wysokiej stabilności nadwozia, konstruktorzy S.CS FREEPOST koncentrowali się również na wygodnej obsłudze naczepy, a także bezpieczeństwie kierowcy i ładowaczy, jak również samych towarów. S.CS FREEPOST nie wymaga żadnych słupków przesuwnych i oferuje możliwość bocznego załadunku i rozładunku (wysokość otworu bocznego do 3,2 m). Dla ułatwienia rozładunku kurtynę można napinać zarówno z przodu, jak i z tyłu. Dodatkowe bezpieczeństwo kierowcy zapewnia szyna Susi-Rail, za pomocą której połączenia elektryczne i pneumatyczne można przenieść na krawędź naczepy, a tym samym dokonywać łączenia bez wchodzenia między ciągnik a naczepę.

Aby optymalnie zabezpieczyć ładunek przygotowano elastyczne punkty mocowania z ciągłymi otworami w bocznych ramkach i opcjonalnymi, 16. parami 4-tonowych pierścieni mocujących. Przesunięciom ładunku można zapobiec dzięki opcjonalnym pasom zabezpieczającym, napinanym od belki do prowadnicy dachowej. Dodatkowym zabezpieczeniem przed niepowołanym dostępem jest zintegrowana z kurtynami siatka antyprzecięciowa, o wysokości 1,8 m.

Podobnie jak wszystkie naczepy Schmitz Cargobull, S.CS FREEPOST posiada sprawdzone, łatwe w naprawie podwozie MODULOS z 10-letnią gwarancją na rdzę. Uzupełnienie podwozia stanowią osie i zawieszenie ROTOS.

Naczepa jest wyposażana fabrycznie w system telematyczny TrailerConnect. Oferuje inteligentną łączność i wspiera szybką diagnostykę przetwarzając dane zebrane ze wszystkich komponentów.

 

T&M nr 1/2023

Tekst: Michał Jurczak

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE