Volvo-kolejny, udany rok w Polsce
W środę, 14 grudnia, w Warszawie, na przedświątecznym lunchu z dziennikarzami Piotr Werner, product digital and marketing manager Volvo Polska Oddział Samochody Ciężarowe tak ocenił mijający rok:
– Nie będę ukrywał, że walczymy o drugie miejsce w dostawach samochodów nowych. Wyprzedza nas w tej chwili konkurencja, natomiast ta różnica jest naprawdę bardzo mała. Ale i tak już wiemy, że jeżeli chodzi o ilość zarejestrowanych, nowych samochodów to będzie kolejny rok, który jest o wiele lepszy od poprzedniego i najlepszy do tej pory. Skończymy ten rok także z bardzo dobrym wynikiem w samochodach używanych. Do tego usługi serwisowe, kontrakty serwisowe, czy telematyka – dostarczamy w bardzo dużej ilości. Poza tym dostarczyliśmy pierwsze ciągniki siodłowe elektryczne. W przyszłym roku wygląda na to, że będzie jeszcze lepiej. Już teraz w grudniu mogę powiedzieć, że prawie cały, przyszły rok jest wyprzedany.
Ponieważ tradycją przedświątecznym spotkań z Volvo są praktyczne zajęcia, tym razem dziennikarze własnoręcznie wykonywali zapachowe świece.
T&M nr 12/2022
Tekst: Jacek Dobkowski