Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

eCanter kolejnej generacji

Zależna od Daimler Truck spółka MFTBC (Mitsubishi Fuso Truck and Bus Corporation, „FUSO”) zaprezentowała 7 września w Japonii model w pełni elektrycznej lekkiej ciężarówki FUSO eCanter nowej generacji.

Od rozpoczęcia produkcji niewielkiej serii eCantera w roku 2017 w ręce klientów w Japonii, Europie, Ameryce Północnej, Australii i Nowej Zelandii trafiło ok. 450 tych pojazdów, które łącznie pokonały już bezemisyjnie ponad sześć milionów kilometrów. Korzystając z pięcioletnich doświadczeń zebranych podczas użytkowania pojazdu przez klientów w rzeczywistych warunkach eksploatacyjnych, firma FUSO skonstruowała eCantera Next Generation, który oferuje klientom jeszcze bardziej różnorodne rozwiązania przy znacznie rozszerzonej gamie pojazdów.

Rozpoczęcie sprzedaży eCantera kolejnej generacji na rynku japońskim zaplanowano na wiosnę 2023 r. W nadchodzących latach FUSO wprowadzi ten nowy pojazd również na kolejne rynki zamorskie. Po światowej premierze eCantera Next Generation w Japonii, w dniach od 20 do 25 września odbędzie się jego premiera europejska – na targach IAA Transportation 2022 w Hanowerze.

 

Więcej wariantów dla zwiększenia elastyczności użytkowania

eCanter Next Generation będzie wyposażony w eAxle – oś tylną z wbudowanym silnikiem, umożliwiającą uzyskanie bardziej kompaktowej konstrukcji napędu. Ta konstrukcyjna zmiana pozwala na znaczne rozszerzenie palety produktowej. FUSO eCanter Next Generation obejmie na całym świecie ponad sto wariantów pojazdu, w tym 28 wariantów przeznaczonych na krajowy rynek japoński. Ma to na celu zaspokojenie szerszego zakresu potrzeb logistycznych. Oprócz aktualnie oferowanego wariantu o dopuszczalnej masie całkowitej 7,5 t nowy pojazd będzie dostępny w klasach DMC od 4,25 t do 8,55 t. Zwiększono również liczbę wariantów kabiny: oprócz standardowej szerokości kabiny (1695 mm), która zapewnia większą elastyczność na wąskich drogach, dostępna jest teraz także nowa, szersza kabina (1995 mm). Zwiększyła się także gama rozstawów osi – od 2500 mm do 4750 mm.

 

Większy zasięg dzięki całkowicie nowej konstrukcji akumulatora modułowego

Wraz z eCanterem Next Generation marka FUSO wprowadza całkowicie nową konstrukcję akumulatora modułowego. Zależnie od rozstawu osi pojazd będzie dostępny z trzema opcjami akumulatora. Pojazdy wyposażone w akumulator pojedynczy o pojemności znamionowej 41,3 kWh osiągają z ładunkiem zasięg do 70 km. Pojazdy z dwoma modułami akumulatorowymi osiągają zasięg do 140 km, a pojazdy z trzema modułami – do 200 km. Aby zaoferować jeszcze większą elastyczność użytkowania, nowy model jest również wyposażony w układ wałka odbioru mocy, umożliwiający realizację specjalnych rozwiązań klientom, którzy chcą eksploatować swojego eCantera np. z wywrotką, żurawiem tylnym lub klimatyzowaną zabudową dostawczą. Pozwala to na uzyskanie jeszcze szerszego zakresu zastosowań. Gama pojazdów, dane techniczne i wyposażenie mogą się różnić na poszczególnych rynkach. Szczegóły na temat modeli oferowanych na rynkach zamorskich zostaną ujawnione w momencie ich premiery rynkowej.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE