Nowy dyrektor
Stefan Przeniosło został nowym dyrektorem marketingu TotalEnergies Marketing Polska Sp. z o.o.
Ma za sobą ponad 15 lat pracy w działach marketingu w branży automotive. Pracował dla takich firm jak: Scania Polska, Pol-Mot Auto i Renault Group, gdzie przez ostatnie 4 lata odpowiadał za komunikację marketingową oferty posprzedażnej w 7 krajach (PL, CZ, SK, HU, Kraje Bałtyckie).
W TotalEnergies Marketing Polska będzie odpowiadał za całościowe działania marketingowe mające na celu zbudowanie świadomości marki TotalEnergies wśród grup docelowych w dotychczasowych i nowych obszarach, jak również za pozycjonowania marki w celu osiągania założonych rezultatów biznesowych. Ważnym wyzwaniem będzie także komunikacja o nowych zakresach działania TotalEnergies, takich jak: stacje ładowania pojazdów, farmy wiatrowe i samoobsługowe myjnie ekologiczne.
Nowe stanowisko traktuję zarówno jako wyróżnienie, jak też ambitne wyzwanie. Jestem przekonany, że będzie to bardzo ciekawy czas w mojej karierze. Realizacja postawionych celów będzie dodatkowo okazją do dalszego rozwoju zawodowego, zwłaszcza teraz, kiedy TotalEnergies staje się jednym z głównych architektów przemian energetycznych na świecie. Fakt, że mogę w tym uczestniczyć jest dla mnie wyjątkową motywacją do działania.
Stefan Przeniosło, dyrektor marketingu TotalEnergies Marketing Polska Sp. z o.o.: