loga na www miedzy banery

Interhandler kwiecień

loga na www miedzy banery

BANER Prometeon

loga na www miedzy banery

Prido

loga na www miedzy banery

BP kwiecień

loga na www miedzy banery

Banner Branzowy TGX PROMO 2025 M 01 FINAL 1170 x 150

Nowy dyrektor

Stefan Przeniosło został nowym dyrektorem marketingu TotalEnergies Marketing Polska Sp. z o.o.

Ma za sobą ponad 15 lat pracy w działach marketingu w branży automotive. Pracował dla takich firm jak: Scania Polska, Pol-Mot Auto i Renault Group, gdzie przez ostatnie 4 lata odpowiadał za komunikację marketingową oferty posprzedażnej w 7 krajach (PL, CZ, SK, HU, Kraje Bałtyckie).

W TotalEnergies Marketing Polska będzie odpowiadał za całościowe działania marketingowe mające na celu zbudowanie świadomości marki TotalEnergies wśród grup docelowych w dotychczasowych i nowych obszarach, jak również za pozycjonowania marki w celu osiągania założonych rezultatów biznesowych. Ważnym wyzwaniem będzie także komunikacja o nowych zakresach działania TotalEnergies, takich jak: stacje ładowania pojazdów, farmy wiatrowe i samoobsługowe myjnie ekologiczne.

Nowe stanowisko traktuję zarówno jako wyróżnienie, jak też ambitne wyzwanie. Jestem przekonany, że będzie to bardzo ciekawy czas w mojej karierze. Realizacja postawionych celów będzie dodatkowo okazją do dalszego rozwoju zawodowego, zwłaszcza teraz, kiedy TotalEnergies staje się jednym z głównych architektów przemian energetycznych na świecie. Fakt, że mogę w tym uczestniczyć jest dla mnie wyjątkową motywacją do działania.

Stefan Przeniosło, dyrektor marketingu TotalEnergies Marketing Polska Sp. z o.o.: