Uta wrzesień

loga na www miedzy banery

2. Truck machines 1170x150 px v2

loga na www miedzy banery

Bosch filtry truck 1170x150

loga na www miedzy banery

MAN TGX MY24 Banner 1170 x 150

loga na www miedzy banery

Eurowag

loga na www miedzy banery

Fuchs

loga na www miedzy banery

hella wrzesień

loga na www miedzy banery

1150x300 Actros L

Ambitne plany Wieltonu

W zeszłym roku marka Wielton podwoiła ilość rejestracji nowych naczep w Polsce i utrzymała silną, trzecią pozycję.

– Nasz portfel zamówień jest zapełniony na kilka miesięcy, a możliwości produkcyjne zakładu w Wieluniu wykorzystujemy w pełni, aby w jak najlepszy sposób sprostać potrzebom rynku – informuje Andrzej Mowczan, dyrektor komercyjny, członek zarządu Wielton SA. – Niesłabnący popyt na pojazdy połączony z ograniczoną dostępnością surowców i komponentów dotyka całą branżę motoryzacyjną. Aktualnie średni czas oczekiwania na produkty marki Wielton to co najmniej cztery miesiące. Oczywiście okres ten jest silnie uzależniony od grupy produktowej i wybranej specyfikacji wyposażenia. Plany Wieltonu na bieżący rok są niezmiennie ambitne. Chcemy w dalszym ciągu zwiększać sprzedaż i udziały w rynku polskim. Naszą ambicją jest rosnąć szybciej niż rynek. W tym celu rozbudowujemy nasze moce produkcyjne w Wieluniu. Przeprowadzone wcześniej modernizacje i inwestycje przyniosły wymierne rezultaty, ale nie powiedzieliśmy w tej kwestii jeszcze ostatniego słowa. Wzmacniamy również naszą sieć handlową.

 

T&M nr 2/2022

Tekst: Jacek Dobkowski

  

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE