Ambitne plany Wieltonu
W zeszłym roku marka Wielton podwoiła ilość rejestracji nowych naczep w Polsce i utrzymała silną, trzecią pozycję.
– Nasz portfel zamówień jest zapełniony na kilka miesięcy, a możliwości produkcyjne zakładu w Wieluniu wykorzystujemy w pełni, aby w jak najlepszy sposób sprostać potrzebom rynku – informuje Andrzej Mowczan, dyrektor komercyjny, członek zarządu Wielton SA. – Niesłabnący popyt na pojazdy połączony z ograniczoną dostępnością surowców i komponentów dotyka całą branżę motoryzacyjną. Aktualnie średni czas oczekiwania na produkty marki Wielton to co najmniej cztery miesiące. Oczywiście okres ten jest silnie uzależniony od grupy produktowej i wybranej specyfikacji wyposażenia. Plany Wieltonu na bieżący rok są niezmiennie ambitne. Chcemy w dalszym ciągu zwiększać sprzedaż i udziały w rynku polskim. Naszą ambicją jest rosnąć szybciej niż rynek. W tym celu rozbudowujemy nasze moce produkcyjne w Wieluniu. Przeprowadzone wcześniej modernizacje i inwestycje przyniosły wymierne rezultaty, ale nie powiedzieliśmy w tej kwestii jeszcze ostatniego słowa. Wzmacniamy również naszą sieć handlową.
T&M nr 2/2022
Tekst: Jacek Dobkowski