Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banery

Onturtle 1150x150

loga na www miedzy banery

Mecalac 10 2023 750 x 200loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Hengst maj

Kolejne zabudowy ruszają w świat

Chociaż pandemia wpływa na funkcjonowanie wielu firm, firma KH-KIPPER nie wstrzymała dostaw do swoich klientów. W ubiegłym tygodniu w świat ruszyły kolejne zabudowy KH-KIPPER.

 

Wyprodukowana w ubiegłym tygodniu tylnozsypowa skrzynia W1MV na podwoziu VOLVO 8x4 to prawdziwa kopalniana bestia, która sprawdzi się w najtrudniejszym warunkach eksploatacyjnych i z powodzeniem może zastąpić tradycyjnie używane wozidła. Właściwości mechaniczne stali HARDOX, z której została głównie wykonana, zapewniają skuteczną ochronę przed uszkodzenia od dużych odłamków skalnych. Półoktagonalna konstrukcja skrzyni i pochylona ściana przednia powoduje, że wyładowywany materiał nie zalega w rogach skrzyni. Podniesiona w tylnej części skrzyni podłoga stanowi zabezpieczenie przed wypadaniem materiału w czasie jazdy po pochyłym terenie. Duży dach zamontowano w taki sposób, aby gwarantował zabezpieczenie profilu górnego ściany przedniej przed elementami spadającymi z góry w czasie załadunku. Zanim samochód ruszy do ciężkiej pracy w kopalni posłuży w krajach w całej Europie do testów w charakterze samochodu demonstracyjnego w.

Wywrotka Scania 8x4 z zabudową kopalnianą W1MV, to jedna z trzech sztuk, zamówionych przez klienta z Rosji. Duży daszek w wywrotkach kopalnianych to jedno z wymogów międzynarodowego standardu FOBS, regulującego bezpieczeństwo miejsca pracy kierowcy. Z powodu ograniczonej wysokości wyładunku, zamiast jednego dużego daszka zakrywającego całą kabinę, na danych wywrotkach zastosowano oddzielną osłonę na kabinie oraz skrócony daszek zapobiegający wpadaniu materiału między kabinę a skrzynię oraz uszkodzeniu kabiny podczas załadunku ładowarką. Dzięki temu niestandardowemu rozwiązaniu wysokość załadunkowa wynosi nawet 1,5 m mniej niż w standardowej zabudowie kopalnianej KH-KIPPER. Specjalnością KH-KIPPER są niestandardowe projekty. Zabudowy są projektowane nie tylko pod daną markę podwozia i jego wyposażenie, ale jak w tym przypadku z uwzględnieniem warunków pracy i miejscowej infrastruktury.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE