Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

Nowości „dużego kalibru”

Sporo ciekawych pojazdów zobaczą uczestnicy targów budowlanych CONEXPO-CON/AGG w Las Vegas (14-18 marca 2023) na stoisku Goldhofer.

Znajdą się na nim co najmniej cztery nowości. Pierwszą z nich jest niskopodwoziowa przyczepa STZ-VL4 (3+1) ze składaną osią i wkładkami pokładowymi. Zaprojektowano ją z myślą o szybkim i łatwym załadunku od przodu. Pomimo relatywnie niewielkiej masy własnej poradzi sobie z bardzo dużymi ładunkami. Dodatkowa oś obrotowa typu pin-on zapewnia większą elastyczność i ładowność, a także możliwość przystosowania do pracy w różnych sytuacjach.

Do obsługi różnych ładunków można dostosować, wprowadzoną na rynek amerykański niedawno przyczepę autostradową P12 PLUS, zapewniając w ten sposób optymalne wykorzystanie dostępnej floty. Dwunastoosiowa P12 PLUS oferuje maksymalną ładowność do 127 t przy nacisku na oś 12 t. Uniwersalny charakter pojazdu podkreśla szeroka gama akcesoriów, w tym platformy ładunkowe i obrotnice do transportu ładunków długich i ciężkich za pomocą sterowanego wózka. - Szeroki zakres zadań za pomocą tylko jednego pojazdu - Goldhofer P12 PLUS podkreśla nasze doświadczenia z udaną serią THP, przeniesioną na rynek transportu drogowego - mówi Jerry Rothwell, dyrektor sprzedaży Goldhofer w Ameryce Północnej.

ADDRIVE 2.0 to z kolei inteligentne rozwiązanie, łączące w sobie zalety ciężkiego modułu holowanego oraz modułu samojezdnego. Jednostka napędowa odłącza się automatycznie i można ją ponownie podłączyć przy niższych prędkościach, bez zatrzymywania. Dzięki ADDRIVE 2.0 możliwe jest efektywne wspomaganie transportu drogowego, w terenie pracuje jako pojazd samobieżny. Masa w wersji czteroosiowej przekracza 15 t. Szerokośc pojazdu wynosi 3 m.

Nośnik łopat FTV 850 zaprojektowano natomiast z myślą o maksymalnym bezpieczeństwie i stabilności podczas transportu turbin wiatrowych. Goldhofer rozpoczął produkcję tego typu pojazdów w 2013 r. modelem FTV 300. Obecnie to ponad 60 jednostek w różnych wersjach. FTV 850 może być stosowana w pracy z modułami ciągnionymi, jak i samobieżnymi. Łopata wirnika może być swobodnie obracana wokół własnej osi i podnoszona pod kątem do 60 st.

 

T&M nr 1/2023

Tekst: Michał Jurczak

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE