Uta listopad

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

Najbezpieczniejsza naczepa

ZF i Sioen Industries & Securitas połączyły siły z wiodącym europejskim producentem boków kurtynowych Roland International.

W tym celu została opracowana inteligentna, wielowarstwowa plandeka z naniesionym układem przewodzącym. System można zastosować na drzwiach, bokach i dachach w celu zapewnienia 360-stopniowej ochrony naczepy i jest on kompatybilny z chłodniami, skrzyniami, kontenerami i naczepami kurtynowymi. Jego samodzielna konstrukcja sprawia, że nadaje się on do zastosowania zarówno w nowych, jak i użytkowanych naczepach. 

Kradzieże ładunków systematycznie wzrastają. Raport BSI Supply Chain Services and Solutions pokazuje, że 86% wszystkich kradzieży ładunków w Europie dotyczy kradzieży towarów z samochodów ciężarowych [1]. Takie kradzieże nie tylko wpływają na dostawy do klientów, ale wyrządzają wiele szkód właścicielom flot – od uszkodzonych naczep i ciężarówek, po przestoje i wyższe opłaty ubezpieczeniowe. 

 

Improve how the world moves cargo

Zgodnie z misją firmy Roland "aby poprawić sposób przemieszczania ładunków na świecie", zostało opracowane inteligentne i innowacyjne rozwiązanie 360-stopniowej ochrony dla naczep kurtynowych, chłodni, skrzyń i kontenerów. ZF kontroluje technologię za pomocą zaawansowanego rozwiązania do zarządzania flotą marki Transics – TX-TRAILERGUARD™. To rozwiązanie można połączyć z inną wiodącą technologią firmy ZF, która zapewnia optymalne bezpieczeństwo – WABCO OptiLock ELB-Lock®. Ten bezprzewodowy elektryczny system zabezpieczający drzwi, który w czasie rzeczywistym zdalnie monitoruje i obsługuje drzwi naczepy, wyposażony jest w różne czujniki i alarmy.

Sean Spelman (Head of Product & Technology Cargo Control Company) mówi: „Łącząc naszą wiodącą technologię Boków kurtynowych z wiedzą o produktach Sioen, zaawansowanymi cyfrowymi rozwiązaniami ZF i ciągłym (24/7) wsparciem Securitas, jesteśmy w stanie zapewnić wyjątkowe rozwiązanie dla bezpieczeństwa naczep. Co więcej, rozwiązuje ono jedno z największych wyzwań w sektorze transportu! Jesteśmy dumni z tego, że inni kluczowi gracze na rynku doceniają nasze innowacyjne rozwiązania w zakresie produkcji boków kurtynowych i ich wyjątkową trwałość w każdych warunkach”. Frederik Vroman (Sioen Sales and Business Development Manager) dodaje: „cieszę się, że wspólnie z naszymi partnerami opracowujemy to innowacyjne rozwiązanie, które pomoże właścicielom flot zwiększyć bezpieczeństwo ich ładunku." Kontynuuje: „Sioen od ponad 15 lat pracuje nad zabezpieczeniem naczep przed kradzieżą ładunku. To dla nas kamień milowy”.

 

Bezpieczeństwo naczep według H. Essers i Wallenborn 

System „Wykrywania intruzów” to w pełni operacyjne rozwiązanie, które zostało przetestowane przez wiodące firmy transportowe, takie jak H. Essers, Wallenborn i Soncotra.Przedsiębiorstwo H. Essers od lat intensywnie inwestuje w rozwiązania o wysokim poziomie bezpieczeństwa. Obecnie posiada on ponad 1000 specjalnych jednostek bezpieczeństwa. Christopher van den Daele (kierownik jednostki biznesowej H. Essers) wyjaśnia swoje podejście do bezpieczeństwa ładunku: „Jeśli chodzi o bezpieczeństwo, należy wziąć pod uwagę trzy kwestie. Przede wszystkim wybór sprzętu. Musimy upewnić się, że mamy odpowiedni sprzęt do wykrycia problemu w momencie jego wystąpienia. Po drugie, jest to oprogramowanie. Po rozpoczęciu skanowania dla tych zagadnień we flocie, na przykład, pozycje czujników drzwiowych i innych. Musimy być w stanie przedstawić te dane użytkownikowi końcowemu w formacie dla niego przyjaznym. Po trzecie, musimy zająć się procesami wykrywania problemów i określić, jak poradzić sobie z samym problemem. W tym celu zapewniamy klientom nadzór dyspozytorski, który monitoruje ładunek 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i zapewnia dostęp, w razie potrzeby, do europejskiej sieci reagowania na incydenty”.

Globalna firma Wallenborn jest również specjalistą w dostarczaniu rozwiązań dla transportu intermodalnego i w zintegrowanej logistyce łańcucha dostaw. Jej celem jest oferowanie dostępnych, w pełni bezpiecznych rozwiązań dla swoich samochodów ciężarowych i naczep. Donald Schaap (Operation Manager Wallenborn) wyjaśnia: „Wraz z naszym partnerem ZF zawsze staramy się wyprzedzać przestępczość o krok. Nie chodzi tylko o sprzęt. Oprogramowanie, szkolenia i wszelkie interwencje są również częścią tego obrazu”.

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE