Continental nagradza partnerów

Continental, firma technologiczna i producent opon premium, obchodzi w tym roku 150-lecie działalności na świecie, a polski oddział koncernu 25-lecie.

Z tej okazji dla partnerów biznesowych: odbiorców detalicznych, warsztatów wulkanizacyjnych i klientów flotowych uruchomiona została specjalna loteria.

Ten wyjątkowy jubileusz chcemy świętować wspólnie z naszymi partnerami biznesowymi – mówi Marta Oknińska, Marketing Communications Manager Continental Opony Polska – Od 150 lat wytwarzamy najwyższej jakości opony. Od 25 lat oficjalnie oferujemy je w Polsce. Jednak doskonale zdajemy sobie sprawę, jak długą drogę muszą one przebyć, zanim trafią do użytkowników. Nasza loteria i nagrody to podziękowanie dla naszych klientów – dystrybutorów, sprzedawców, serwisów czy flot – za zaangażowanie, lojalność i dotychczasową współpracę. Pasja, znajomość produktów, fachowe doradztwo, troska o konsumenta – to bezcenny wkład w dystrybucję naszych produktów.

 

Prosty mechanizm, wiele nagród

Loteria potrwa 25 tygodni. W tym czasie zaplanowano cotygodniowe losowanie jednej z 25 nagród głównych o wartości 10 000 zł. Na uczestników czeka ponadto 1000 nagród natychmiastowych i 100 nagród gwarantowanych.

Mechanizm został stworzony w taki sposób, aby szansę na zwycięstwo miały zarówno duże firmy, sprzedające ogromne ilości naszych opon, jak i niewielkie serwisy, lokalnie przyczyniające się do ich popularyzacji – wyjaśnia Marta Oknińska.

Jak wziąć udział w loterii? Wystarczy kupić opony marek z grupy Continental do samochodów osobowych, ciężarowych, maszyn specjalistycznych lub rolniczych bezpośrednio od Continental Opony Polska lub jednego z dystrybutorów, a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie loterii: www.contiloteria.pl. Jedna opona to jeden los, który weźmie udział w losowaniu nagród głównych. Za każde 10 opon przyznawana będzie dodatkowo e-zdrapka, dająca szansę na zdobycie nagrody natychmiastowej. Uczestnicy mogą sobie też zapewnić nagrodę gwarantowaną, poprzez potwierdzenie zakupu 150 opon marki Continental.

 

25 lat w Polsce i nowa struktura organizacyjna

Continental Opony Polska funkcjonuje od 1996 roku. Początkowo firma miała zajmować się działalnością przedstawicielską, prezentacją szerokiej palety produktów koncernu Continental, nawiązywaniem kontaktów handlowych z polskimi firmami oraz nadzorem nad realizacją zamówień i dostaw. Kluczem do sukcesu Continental Opony Polska na przestrzeni lat jest polityka multibrandowości. Firma startowała z 5 markami i zatrudniała około 20 pracowników, z czego tylko 5 stanowiło zespół handlowy opon osobowych. Aktualnie polski oddział zatrudnia ponad 120 pracowników, a do dyspozycji klientów jest aż 14 marek opon.

Od 1 stycznia 2021 roku zmieniła się struktura organizacyjna polskiego przedstawicielstwa Continental – nowe rozwiązania są zorientowane na modele biznesowe klientów. Sprzedaż opon do pojazdów osobowych, dostawczych i ciężarowych została zintegrowana w trzech nowych obszarach obejmujących: dystrybucję, sprzedaż detaliczną i sprzedaż flotową.  

Uważamy, że kluczem do sukcesu jest jak najlepsze zrozumienie modeli biznesowych naszych klientów i aktywne wspieranie ich w stawianiu czoła wyzwaniom oraz dostosowywaniu się do trendów rynkowych. Dlatego zmieniamy także naszą polską organizację – mówi Dariusz Wójcik, Dyrektor Generalny Continental Opony Polska, który od 1 stycznia, w nowej strukturze objął także stanowisko Dyrektora Sprzedaży.

Nowe podejście, oparte na modelach biznesowych klientów zamiast na produktach, dotyczy nie tylko sprzedaży, lecz wszystkich obszarów działalności. Zmiana podyktowana jest transformacją Continental w zakresie produkcji i sprzedaży opon w całym regionie EMEA – z dostawcy produktów w dostawcę innowacyjnych rozwiązań wspierających biznes klientów i odpowiadających na wyzwania przyszłości.

              Obejrzyj online    OBEJRZYJ ONLINE