Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banerybp 2024 karta bp Plus Aral 1170x300px 3

loga na www miedzy banery

Prometeon luty

Oleje Klimowicz banner

loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Oleje Klimowicz banner 2

Billboardy prezentujące obiekty MOYA z hasłem „MOYA – Daleko zajedziesz” pojawią się przy najintensywniej uczęszczanych szlakach komunikacyjnych w Polsce (przy autostradach i drogach ekspresowych). Celem kampanii, która zaplanowana jest na trzy miesiące, jest zwiększenie świadomości marki wśród grup docelowych.

MOYA jest dziś najszybciej rozwijającą się siecią stacji paliw w kraju. Co roku przybywa kilkadziesiąt nowych obiektów w niebiesko-czerwonych barwach. Dzisiaj w dużych miastach i małych miejscowościach, przy drogach krajowych i lokalnych jest 330 stacji. Są to zarówno stacje działające na zasadzie franczyzy, jak i własne, należące do Anwim S.A.

Jako jedyna sieć na rynku, MOYA dysponuje trzema typami stacji. Tradycyjne obsługowe, których jest zdecydowana większość, proponują kompleksową obsługę z ofertą pozapaliwową (rozbudowany koncept gastronomiczny Caffe MOYA oraz dobrze zaopatrzony sklep wielobranżowy), automatyczne, które przeznaczone są wyłącznie dla flot oraz samoobsługowe – dobra alternatywa dla klientów biznesowych i indywidualnych ceniących czas i pieniądze.

Kampania, która właśnie startuje, ma na celu zwiększenie świadomości marki, dotarcie do potencjalnych klientów i przekonanie ich do regularnego tankowania na MOYA oraz korzystania z szerokiej oferty gastronomiczno-sklepowej stacji.

- Chcemy, by hasło kampanii „MOYA – Daleko zajedziesz” przekonało tych, którzy nie znają jeszcze marki MOYA, do najwyższej jakości naszych paliw dostępnych w dobrej cenie, ale nie tylko. Na naszych stacjach każdy klient może zrobić zakupy na drogę, do pracy, a także do domu – stajemy się alternatywą dla sklepów typu convenience, jesteśmy otwarci również w niedziele. Na szczególną uwagę zasługują produkty marki własnej, wprowadzone z myślą o umileniu każdej podróży (batony energetyczne i proteinowe, soki, woda, napoje energetyzujące i wiele innych).  Caffe MOYA poleca aromatyczną kawę, przekąski i dania obiadowe, również w wersji bezmięsnej. Chcemy podkreślić, że MOYA prezentuje najwyższe, europejskie standardy obowiązujące w sektorze paliwowym. Nie tylko podążamy za trendami rynkowymi, lecz także sami wyznaczamy  nowe. „MOYA – Daleko zajedziesz” to przesłanie dla podróżnych, ale również dla naszych obecnych i potencjalnych kontrahentów, w tym również franczyzobiorców. Jesteśmy solidnym i elastycznym partnerem biznesowym, który pozwala rozwinąć skrzydła i zwiększyć swoją dynamikę rozwoju – przekonuje Monika Ostaszewska, marketing manager, Anwim S.A.

Kampanii billboardowej będą towarzyszyć działania remarketingowe oraz social media.

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE