Uta listopad

loga na www miedzy banery

Inelo 1170x150

loga na www miedzy banery

1150x300 Mercedes

loga na www miedzy banery

Onturtle 1150x150

loga na www miedzy banery

Mecalac 10 2023 750 x 200loga na www miedzy banery

Kaessbohrerloga na www miedzy banery

Hengst maj

Real-time Tech Support od Volvo

Volvo Construction Equipment umożliwia serwisantom dealerów bezpośrednią komunikację ze specjalistami ds. produktów na zapleczu salonów oraz z ekspertami ds. produktów i inżynierami Volvo.

Kontakt odbywa się na żywo za pośrednictwem kanału wideo, w rozszerzonej rzeczywistości. Cel — jeszcze szybsze diagnozowanie i rozwiązywanie potencjalnych problemów z maszynami.

Volvo Construction Equipment (Volvo CE) oferuje serwisantom dealerów na terenie Europy, Bliskiego Wschodu, Afryki i Oceanii możliwość zdalnego kontaktu z ekspertami ds. produktów i inżynierami Volvo.

Przeznaczona na telefony komórkowe aplikacja Real-time Tech Support pozwala serwisantom nawiązać interaktywną wideorozmowę z personelem zaplecza w ich salonie, a w razie potrzeby zaprosić do niej eksperta ds. produktów bądź inżyniera Volvo, którzy podzielą się specjalistyczną wiedzą na temat diagnostyki i rozwiązywania problemu.

Dzięki technologii rozszerzonej rzeczywistości wszystkie zaangażowane osoby mogą zobaczyć dokładnie to, co widzą serwisanci, i wskazywać poszczególne komponenty na ekranie. Ponadto rozmowy można nagrywać i zapisywać na potrzeby ewentualnej dalszej analizy.

 

Jeszcze bliższa współpraca

Nawet najbardziej niezawodnym maszynom przydarzają się okazjonalne usterki techniczne. Kluczem do jak najszybszego ich rozwiązania — tak by produktywność i rentowność działalności klientów nie ucierpiała — jest udana współpraca producentów z dealerami.

Dlatego firma Volvo CE i jej sieć dealerów prowadzą bliską i skuteczną kooperację w ramach swoistego ekosystemu, a w ciągu ostatnich kilku lat wdrożyły wspólny system obsługi spraw. Dzięki niemu zatrudniani przez dealerów serwisanci techniczni mają znacznie lepszy dostęp do informacji i wsparcia, a w efekcie do zespołów badawczo-rozwojowych Volvo docierają istotniejsze dane i spostrzeżenia.

„Aplikacja Real-time Tech Support to kolejny krok na wspólnej drodze do nieosiągalnego dla konkurencji poziomu dyspozycyjności. To także część naszego procesu cyfryzacji, a być może fundament nowych technologii, takich jak inteligentne okulary czy możliwość przenikania wzrokiem różnych struktur. Z ekscytacją spoglądamy w przyszłość. Na tę chwilę jednak aplikacja Real-time Tech Support pozwoli nam zwiększyć wydajność pracy i zmaksymalizować czas dyspozycyjności maszyn”, podsumowuje Aram.

 

T&M nr 5/2021

Add comment

Security code Refresh

    okładkana stronę   okładka 10 2022   okladka   okładka fc   wwwokladka   okładka1   okładka 5 www

OBEJRZYJ ONLINE